Ο οιωνός του George

Το νέο απόκτημα της Williams F1 ίσως σηματοδοτεί τη μακροπρόθεσμη σωτηρία της. Μια ιστορία μεγάλων επιτυχιών εναποτίθεται πλέον στα χέρια ενός άπειρου πιλότου. Και γι’ αυτό θα πρέπει να πανηγυρίζουμε.

Το ότι ο 20χρονος George Russell προβιβάζεται από τη F2 στη Formula 1, αποτελεί μια εξέλιξη ευπρόσδεκτη και ελπιδοφόρο, κυρίως – αν όχι αποκλειστικά – για την ομάδα της Williams. Βλέποντας τις επίσημες φωτογραφίες με τον νεανία Russell στο γραφείο του Sir Frank Williams, με τον παλιακό παγκόσμιο χάρτη κρεμασμένο στον τοίχο, κ.λπ, αυτόματα αναλογίζεται κάποιος την ιστορία αυτής της, πάλαι ποτέ, υπερδύναμης του σπορ.

Μια ομάδα στην τροπαιοθήκη της οποίας αναπαύονται εννέα πρωταθλήματα κατασκευαστών, ενώ με τα μονοθέσια του Sir Frank κατακτήθηκαν επτά τίτλοι οδηγών. Το 1992, τότε που η Williams βρισκόταν σε άλλο γαλαξία τεχνολογικής καινοτομίας από τους ανταγωνιστές της, ή ακόμη και το 1997, όταν ο Jacques Villeneuve γινόταν ο τελευταίος πρωταθλητής με δικό της μονοθέσιο, ουδείς θα μπορούσε να διανοηθεί ότι εν έτει 2018 αυτή η ίδια ομάδα θα σερνόταν στην τελευταία θέση της βαθμολογίας.

Ωστόσο, η έλευση του George Russell σηματοδοτεί μια απόπειρα, ενδεχομένως την ύστατη, για να ανακοπεί η ελεύθερη πτώση της Williams F1 προς την εξαφάνιση. Διότι ο Russell δεν έχει αγοράσει τη θέση του, δεν φτάνει στη Formula 1 μόνο επειδή τον στηρίζει η Mercedes. Εξάλλου, οι πρωταθλητές και κυρίαρχοι Γερμανοί υποστηρίζουν και τον Sebastian Ocon, έναν οδηγό με τεράστιο ταλέντο και δυνατότητες. Και, παρ’ όλα αυτά, η Mercedes ακόμη πασχίζει να του βρει μια θέση στη F1 για το 2019.

Αντιθέτως, το γεγονός ότι ανήκει στους προστατευόμενούς της, μάλλον απέκλεισε το ενδεχόμενο παραχώρησής του κάπου εκτός των δορυφόρων της Mercedes. Ο Russell είναι Βρετανός, εκτός απροόπτου θα είναι πρωταθλητής F2 εφέτος και έκλεισε τη θέση στη Williams επειδή κινήθηκε έξυπνα, γρήγορα και άμεσα, παίρνοντας τα κατάλληλα τηλέφωνα εγκαίρως. Όλα αυτά είναι όμως επουσιώδη και κανείς δεν θα τα θυμάται σε έναν χρόνο από τώρα.

Γιατί εάν η Williams σωθεί από την καταστροφή, όλοι θα επαινούν την ηγεσία, το τεχνικό επιτελείο, κ.λπ. Κι αν εξακολουθήσει να αποτελεί φάντασμα του παλαιού καλού της εαυτού, τότε απλώς ο φέρελπις George Russell θα πνιγεί μαζί με το σκάφος του Sir Frank και της – μάλλον ανεπαρκούς – θυγατέρας του Claire Williams.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;