Το νέο plug-in υβριδικo Volkswagen Caddy eHybrid προσφέρει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να μειώσουν το κόστος αλλά και τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο από τις δραστηριότητές τους, ενώ οι οικογένειες έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν άνετα και μερικώς ηλεκτρικά ταξίδια, απολαμβάνοντας τα πλεονεκτήματα της προηγμένης υβριδικής τεχνολογίας.
Διαβάστε επίσης: Το ακριβότερο Volkswagen στην ελληνική αγορά – Με diesel V6 και 286 ίππους
Ανάλογα με τις ανάγκες, διαθέσιμη είναι η κανονική έκδοση ή τη μεγαλύτερη έκδοση Maxi του Caddy eHybrid. Το επιβατικό Caddy eHybrid προσφέρει τη δυνατότητα κίνησης μερικώς ή πλήρως ηλεκτρικά, εξασφαλίζοντας ήσυχες, άνετες και κυρίως μηδενικών εκπομπών μετακινήσεις σε αστικά περιβάλλοντα.
Εκτός από τον ήδη διαθέσιμο κινητήρα TDI των 2,0 λίτρων, η νέα plug-in υβριδική έκδοση του επιβατικού Caddy βασίζεται σε έναν αποδοτικό κινητήρα TSI 1,5 λίτρων με ισχύ 116 ίππων. Σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το νέο Caddy eHybrid αποδίδει συνολική ισχύ 150 ίππων και ροπή έως 350 Nm.
Διαβάστε επίσης: Το γερμανικό μοντέλο που νίκησε το ToyotaYaris Cross – Από 25.700 ευρώ στην Ελλάδα
Χάρη στην χρησιμοποιήσιμη χωρητικότητα μπαταρίας των 19,7 kWh, το Caddy eHybrid μπορεί να καλύψει αποστάσεις έως και 122 χιλιόμετρα (βάσει WLTP) αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια και έτσι μπορεί να μειώσει δραστικά το κόστος στην καθημερινή μετακίνηση στο αστικό περιβάλλον.
Με το πάτημα ενός κουμπιού στην οθόνη, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν πότε επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν την ηλεκτρική αυτονομία του Caddy eHybrid — είτε στην αρχή του ταξιδιού, είτε κατά τη διάρκειά του, είτε ακριβώς πριν φτάσουν στον προορισμό τους, για πλήρως ηλεκτρική κίνηση σε ευαίσθητες περιβαλλοντικά ζώνες.
Η μετάδοση της ισχύος γίνεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων shift-by-wire, που προσφέρει ομαλή και άμεση απόκριση. Η μπαταρία του συστήματος κίνησης μπορεί να επαναφορτιστεί στο σπίτι, είτε με ταχυφορτιστή DC έως 50 kW είτε μέσω wallbox AC με ισχύ 11 kW, εξασφαλίζοντας πρακτικότητα και ευκολία στην καθημερινότητα.
Ως επιβατικό όχημα, το Caddy eHybrid έχει τελική ταχύτητα 183 χλμ./ώρα και διατίθεται τόσο σε πενταθέσια όσο και σε επταθέσια διάταξη – η πρώτη αποκλειστικά με κανονικό μεταξόνιο, η δεύτερη αποκλειστικά στη μακρύτερη έκδοση Maxi.
Το νέο Caddy eHybrid είναι ήδη διαθέσιμο και ετοιμοπαράδοτo έχοντας στάνταρ πολλά συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως Dynamic Road Sign Display, σύστημα cruise control, Park Distance Control και Advanced Driver Attention και Drowsiness Monitor. Επιπλέον, περιλαμβάνει πρόσθετους πλευρικούς αερόσακους και αερόσακους τύπου κουρτίνας, ένδειξη απώλειας πίεσης ελαστικών, υποβοήθηση λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist και Front Assist με παρακολούθηση πεζών και ποδηλατών.
Οι τιμές του επιβατικού Caddy eHybrid ξεκινούν από τα 36.300 ευρώ για την 5θέσια έκδοση με το κανονικό μεταξόνιο και από τα 38.900 ευρώ για την 7θέσια έκδοση Maxi.