Ακόμα 50 νέα λεωφορεία στους δρόμους της Αττικής – Με τι καύσιμο κινούνται

Τα νέα λεωφορεία μήκους 18 μέτρων έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν τις πιο απαιτητικές γραμμές του δικτύου, προσφέροντας αυξημένη χωρητικότητα...
νέα λεωφορεία

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, επισκέφθηκε σήμερα το Αμαξοστάσιο της Ο.ΣΥ. στην Ανθούσα, συνοδευόμενος από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ο.ΣΥ., Στέφανο Αγιάσογλου. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου των δημόσιων συγκοινωνιών, με στόχο τη βελτίωση των μετακινήσεων στην Αττική.

Δείτε επίσης: Η στιγμή που μοτοσυκλέτα περνά από μπλόκο με 195 χλμ./ώρα – Το video της ΕΛ.ΑΣ.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο Υφυπουργός Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου, ενημερώθηκε για την παραλαβή και ένταξη στον στόλο των 50 νέων λεωφορείων φυσικού αερίου τελευταίας τεχνολογίας, εκ των οποίων τα 27 βρίσκονται ήδη σε κυκλοφορία και τα 23 είναι ήδη στη χώρα μας, ολοκληρώνεται η διαδικασία της παραλαβής και θα κυκλοφορήσουν το επόμενο διάστημα. Τα οχήματα, μήκους 18 μέτρων, έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν τις πιο απαιτητικές γραμμές του δικτύου, προσφέροντας αυξημένη χωρητικότητα, μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και αναβαθμισμένες υπηρεσίες προς τους πολίτες.

Ο κ. Οικονόμου υπογράμμισε τη σημασία της ανανέωσης του στόλου, τονίζοντας ότι τα νέα λεωφορεία αντικαθιστούν παλαιά οχήματα που παρουσίαζαν συχνές βλάβες και δυσλειτουργίες. Παράλληλα, ανέλυσε το ευρύτερο σχέδιο ενίσχυσης των αστικών συγκοινωνιών, το οποίο περιλαμβάνει:
– 300 νέα λεωφορεία φυσικού αερίου.
– 138 νέα λεωφορεία, που έχουν ήδη ενταχθεί στο στόλο για τις περιαστικές γραμμές της Ανατολικής Αττικής.
– 240 επιπλέον ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία εξυπηρετούν ήδη τις ανάγκες των πολιτών σε Αθήνα και Πειραιά.

Στόχος μέχρι το καλοκαίρι του 2025 να φτάσουν τα 950 νέα οχήματα, ενισχύοντας ουσιαστικά τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες. Ο Υφυπουργός Μεταφορών επεσήμανε ότι οι υποδομές του αμαξοστασίου στην Ανθούσα, σε συνδυασμό με εκείνες στα Άνω Λιόσια, θα διασφαλίσουν την ασφαλή και αποδοτική λειτουργία των νέων λεωφορείων φυσικού αερίου.

Κλείνοντας, χαρακτήρισε την ανανέωση του στόλου των αστικών συγκοινωνιών ως μια πραγματική “επανάσταση” στις μεταφορές, που βελτιώνει την καθημερινότητα των πολιτών και προωθεί ένα πιο σύγχρονο, φιλικό προς το περιβάλλον σύστημα μετακινήσεων.

Πηγή: yme.gr

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;