Δοκιμή Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 48V 129PS 2WD

Δοκιμάζουμε το υβριδικό Suzuki S-Cross, αυτή την φορά στην τετρακίνητη έκδοσή του. Ας δούμε τι καίει και πως συμπεριφέρεται οδηγικά σε πραγματικές συνθήκες.

Η Suzuki τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε μία φάση διαρκούς εξέλιξης, καθώς ανά τακτά χρονικά διαστήματα παρουσιάζει νέα μοντέλα ή εκσυγχρονίζει τα υπάρχοντα, προικίζοντάς τα με υβριδική τεχνολογία. Στην περίπτωση του Suzuki S-Cross που δοκιμάζουμε αυτή την φορά, έχουμε να κάνουμε με την ανανεωμένη έκδοση του γνωστού μοντέλου στην κατηγορία των SUV, το οποίο πλέον το αναβαθμίζει τεχνολογικά. Πάμε να δούμε λοιπόν πως είναι σε πραγματικές συνθήκες στην έκδοση 1.4 Hybrid 48V 129PS 2WD με το χειροκίνητο κιβώτιο.

Tο ανανεωμένο Suzuki S-Cross έχει να επιδείξει τις ίδιες και αναλλοίωτες (σε σχέση με τον προκάτοχό του) μοντέρνες και επιθετικές ακμές και ένα πίσω μέρος με πολλή πληροφορία που προέρχεται από τα πολλά λογότυπα που σε ενημερώνουν για το αυτοκίνητο και την έκδοσή του. Τα φώτα με τα διάφανα “κρύσταλλα” διατρέχουν την πίσω πόρτα και ενώνονται μεταξύ τους ενώ προεξέχουν του αμαξώματος, χαρίζοντας μια πιο… χαρακτηριστική “νυχτερινή υπογραφή”. Αφήνοντας τα της σχεδίασης και περνώντας στις διαστάσεις του αμαξώματος, το μήκος του είναι στα 4.300 χλστ.  ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 1.785 και 1.580 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιό του είναι στα 2.600 χλστ. ενώ η απόστασή του από το έδαφος είναι στα 175 χλστ.

Τα  υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο άνω μέρος του ταμπλό είναι ποιοτικά με το πλαστικό να είναι μαλακό, ενώ η συναρμογή τους είναι εξαιρετική και σε πείθει πως σε βάθος χρόνου δεν θα υπάρχουν τριγμοί που να προέρχονται από αυτά. Στις πόρτες, τα πάνελ των θυρών παραμένουν σκληρά. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων (με όλες τις σύγχρονες δυνατότητες συνδεσιμότητας) και κάμερα στο πάνω μέρος της για καταγραφή του οδηγού (Drive Monitoring System). Παρεμπιπτόντως αυτή είναι και η μοναδική σχεδιαστική (αν μπορούμε να την πούμε έτσι) αλλαγή στην καμπίνα. Λίγο πιο κάτω είναι οι αεραγωγοί, ο διακόπτης “αλάρμ” και κουμπί για την πίσω κάμερα (διαθέτει και περιμετρική λήψη του αυτοκινήτου) και μετά τα χειριστήρια του κλιματισμού, ο οποίος συνοδεύεται από οθόνη υγρών κρυστάλλων για τις απαραίτητες ενδείξεις θερμοκρασίας και κατεύθυνσης του αέρα. Εργονομικά είναι καλά μελετημένη η καμπίνα με διακόπτες και χειριστήρια σε σωστή απόσταση από τα ακροδάχτυλα του οδηγού (με εξαίρεση τους διακόπτες αριστερά, χαμηλά στο ταμπλό). Η χωρητικότητα της είναι και αυτή πολύ καλή. Τέσσερα άτομα θα βολευτούν άνετα, ενώ ο μεσαίος επιβάτης στο πίσω κάθισμα θα ενοχληθεί ελαφρώς από το τούνελ μετάδοσης, ανάμεσα στα πόδια του. Χώροι για αντικείμενα υπάρχουν αρκετοί στην καμπίνα και στις “τσέπες” των θυρών. Ο χώρος αποσκευών έχει “καθαρό” σχήμα και είναι χωρητικότητας 430 λίτρων, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει στα 1.230 λίτρα.

Το αναβαθμισμένο Suzuki S-Cross στην συγκεκριμένη έκδοση έχει κάτω από το καπό του τον 1.4 λτ. BoosterJet βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 235 Nm ροπής από τις 2.000 έως και τις 3.000 σ.α.λ. και συνδυάζεται με σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης 48 Volt. Αυτό συνεπάγεται την ύπαρξη ενός ηλεκτροκινητήρα ισχύος 17 ίππων και 53 Nm ροπής. Η πραγματική μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου δεν ξεφεύγει από τα 6,5 λίτρα/100 χλμ.

Για το τέλος αφήσαμε την τιμή του. Το νέο Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 129PS 2WD ξεκινά από τα 25.080 ευρώ και στην αναβαθμισμένη έκδοσή του διαθέτει σε όλες τις εκδόσεις Lane Keep Assist, Intelligent Speed Assistant και Drive Monitoring System. Τέλος να αναφέρω πως το Suzuki S-Cross συνοδεύεται από 5ετή εγγύηση (3 χρόνια εργοστασιακή και 2 χρόνια δωρεάν επέκταση εγγύησης που ισχύει και στην περίπτωση μεταπώλησης του αυτοκινήτου).

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;