Δοκιμάζουμε την σαγηνευτική Mercedes-Benz CLE Coupe στην βασική της έκδοση

H νέα Mercedes-Benz CLE είναι ο ορισμός του κουπέ και παίζει το ρόλο της τόσο καλά που πραγματικά διεκδικεί το… όσκαρ σχεδίασης. Επιβλητικό εμπρός μέρος με μεγάλη “μούρη” και επιθετική μάσκα, χαμηλή γραμμή οροφής, μικρές γυάλινες επιφάνειες, δύο πόρτες χωρίς πλαίσιο παραθύρου και πίσω κολόνες με κλίση εμφανώς μεγαλύτερη από αυτή των εμπρός, είναι τα στοιχεία που ορίζουν ένα κουπέ. Μόνο που στην περίπτωση της CLE, είναι και οι σχεδιαστικές λεπτομέρειες που δένουν τόσο όμορφα και δημιουργούν ένα υπέροχο σύνολο στο μάτι. Και αν μπορείς να την θεωρήσεις… γήινη (ναι είναι σε σχέση με supercars), τότε σίγουρα είναι ότι πιο όμορφο μπορείς να συναντήσεις στον δρόμο σήμερα!

Ανοίγοντας την στιβαρή πόρτα περνάς στο εσωτερικό, που ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις της εποχής και της μάρκας φυσικά, αλλά με τις απαραίτητες ρετρό πινελιές. Φυσικά τα καθίσματα είναι εντυπωσιακά σε σχεδιασμό αλλά και αποτελεσματικότητα, όσον αφορά στην στήριξη αλλά και την άνεση που παρέχουν. Προφανώς και η οθόνη του συστήματος πολυμέσων των 11,9” και το σύστημα τηλεματικής MBUX 3ης δεν περνά απαρατήρητη. Από πλευράς χώρων, τέσσερις επιβάτες δεν θα έχουν παράπονο, ενώ οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι αρκετές. Από την άλλη, το πορτμπαγκάζ είναι στα 420 λίτρα με μεγάλο βάθος, ενώ τα πίσω καθίσματα είναι αναδιπλούμενα.

Οδηγώντας τη Mercedes-Benz CLE 200, αντιλαμβάνεσαι πως ανταποκρίνεται στις μεγάλες προσδοκίες που γεννά η εμφάνισή της. Είναι ήσυχη, άνετη και φυσικά γρήγορη, ενώ μπορεί να γίνει και απολαυστική οδηγικά. Η ανάρτηση αποτελείται από πολλαπλούς συνδέσμους εμπρός-πίσω και σε συνδυασμό με το κορυφαίο πλαίσιο, δημιουργούν ένα σύνολο αξιοζήλευτο. Όσον αφορά τον κινητήρα, αυτός είναι 2,0 λίτρων και αποδίδει 204 ίππους και 320 Nm ροπής, ενώ έχει και την βοήθεια ηλεκτροκινητήρα 23 ίππων και 205 Nm ροπής. Έτσι, η συνδυαστική ισχύς φτάνει στους 227 ίππους, οι οποίο συνεργάζονται άψογα με το αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic με μετατροπέα ροπής. Η μέση πραγματική κατανάλωση είναι στα 8,6 λίτρα/100 χλμ. ενώ το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι αρκετά μεγάλο, καθώς φτάνει στα 66 λίτρα.

Για την ιστορία να πω πως η τιμή της σαγηνευτικής Mercedes-Benz CLE 200 ξεκινά στην χώρα μας από τα 65.800 ευρώ!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;