Δοκιμάζουμε το ιαπωνικό SUV του ενός εκατομμυρίου… πωλήσεων!

Το Toyota C-HR αποτελεί την απόλυτη ιστορία επιτυχίας στην κατηγορία των C-SUV. Με τον τολμηρό σχεδιασμό και τις καινοτόμες τεχνολογίες που παρουσίασε από την πρώτη του εμφάνιση το 2016, καθιερώθηκε άμεσα ως το εμβληματικό μοντέλο της στην Ευρώπη.

Η 2η γενιά του συνεχίζει να ξεχωρίζει, ανατρέποντας τα δεδομένα με Plug-in Hybrid αυτονομία έως και 100 χιλιόμετρα, αποδεικνύοντας ότι η βιώσιμη κινητικότητα μπορεί να είναι συναρπαστική. Σχεδιασμένο, αναπτυγμένο και κατασκευασμένο στην Ευρώπη, το Toyota C-HR ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες των σύγχρονων οδηγών, ενώ ενσωματώνει τη φιλοσοφία πρωτοπορίας της Toyota.

Πρόκειται για το μοντέλο που έσπασε τα στερεότυπα και δημιούργησε νέους κανόνες: από τον εμβληματικό του σχεδιασμό που διεγείρει τις αισθήσεις, έως την αιχμή της τεχνολογίας 5ης γενιάς hybrid-electric, το C-HR συνεχίζει να γράφει ιστορία και το κάνει ως μέρος της φυσικής εξέλιξης της τεχνολογίας που η Toyota έβαλε στη μαζική παραγωγή και όχι ως ουρανοκατέβατης… άνωθεν εντολής. Και για αυτό άλλωστε το κάνει καλά και το αγοραστικό κοινό το έχει αναγνωρίσει. Και όλα αυτά βέβαια συνδυασμένα με την αξιοπιστία του ονόματος Toyota, την εγγύηση 6 ετών για τα μηχανολογικά μέρη και 11 ετών για την υβριδική τεχνολογία.

Βέβαια όλα αυτά χωρίς την πραγματική μέση κατανάλωση δεν θα ήταν τίποτα… Και αυτό γιατί το Toyota C-HR της δοκιμής μας, σε πραγματικές συνθήκες καίει μόλις 5,2 λτ./100 χλμ., ενώ μέσα στην πόλη η τιμή αυτή μπορεί να πέσει στα 3,5 λτ./100 χλμ. Φοβερή επίδοση! Το υβριδικό σύνολο συνδυάζει ένα 4κύλινδρο 1.800άρη, ατμοσφαιρικό κινητήρα, με νέο ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων, έχοντας συνδυαστική απόδοση 140 ίππων. Η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου, ενώ νέο είναι και το κιβώτιο e-CVT.

Στο εσωτερικό, η κεντρική κονσόλα μαζί με τη οθόνη του infotainment (στάνταρ 8 ιντσών) είναι στραμμένα προς τον οδηγό, ενώ τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί έχουν μαλακή υφή τόσο στο ταμπλό, όσο και στο πάνω μέρος των θυρών. Νέος είναι και ο εσωτερικός φωτισμός, ο οποίος αλλάζει αυτόματα ανάλογα με την ώρα της ημέρας και τη θερμοκρασία!

Όσον αφορά στους χώρους για τους επιβάτες, είναι ικανοποιητικός, ενώ τα μεγαλύτερα παράθυρα πίσω βοήθησαν τόσο στην περιμετρική ορατότητα (για τον οδηγό) όσο και στην βελτίωση της αίσθησης για τους πίσω επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 362 λτ.

Για το τέλος να πω πως το Toyota C-HR ξεκινά στην χώρα μας από τα 28.300 ευρώ. Τιμή λογική για C-SUV της τεχνολογίας αυτής, το οποίο μάλιστα είναι φουλ εξοπλισμένο τόσο στον τομέα της άνεσης όσο και σε αυτόν της ασφάλειας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;