Δοκιμάζουμε το ηλεκτρικό Volvo EX40

Η Volvo παίζει πλέον σε άλλο επίπεδο, καθώς η γκάμα της έχει να επιδείξει μερικά από τα πλέον ολοκληρωμένα αμιγώς ηλεκτρικά SUVs. Μία κατηγορία αυτοκινήτων που την κατέχει πολύ καλά και που διαθέτει και την τεχνογνωσία να την φέρει στα μέτρα της ηλεκτροκίνησης χωρίς θυσίες. Το Volvo EX40 είναι η επιτομή των όσων γράφων πιο πάνω και σίγουρα η απόδειξη πως τα καταφέρνει άψογα, καθώς μιλάμε για ένα μοντέλο το οποίο ενστερνίστηκε την ηλεκτρική τεχνολογία με απόλυτη επιτυχία.

Εμείς εδώ δοκιμάζουμε την πισωκίνητη έκδοση 252 ίππων των 82 kWh. Εξακολουθεί να διαθέτει ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW που επιτρέπει ένα πλήρες γέμισμα της μεγάλης μπαταρίας σε αντίστοιχης ισχύος wallbox σε περίπου 8 ώρες, ενώ μπορεί να δεχθεί ισχυρότερη ταχυφόρτιση (200 kW) και για να φορτίσει από 10% έως το 80% χρειάζεται κάτι λιγότερο από μισή ώρα. Φυσικά οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές, καθώς η ακαριαία απόδοση του μοτέρ φέρνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,4 δλ., με τον ηλεκτρονικό κόφτη τελικής ταχύτητας να είναι στα 180 χλμ./ώρα.

Η Volvo ανακοινώνει μέση κατανάλωση 16,7 kWh/100 χλμ. και αυτονομία που φτάνει τα 572 χλμ. Τιμές που μπορώ να επιβεβαιώσω πως και στην πράξη ισχύουν. Και αυτό δεν είναι κάτι που θα δεις συχνά γραμμένο εδώ στο “traction.gr”.

Οδηγικά το EX40 εστιάζει στην άνεση των επιβατών. Και αυτό δεν αφορά μόνο τη συμπεριφορά της ανάρτησης αλλά και της ηχομόνωσης. Στο στοιχείο του είναι στον αυτοκινητόδρομο, ενώ εντός πόλης είναι αρκούντως ευέλικτο, για το μέγεθός του.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί η ψηφιοποίηση καθώς υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και σύστημα πολυμέσων με κάθετη οθόνη αφής 9 ιντσών. Τα υλικά είναι επιλεγμένα από το πάνω ράφι, ενώ η συναρμολόγηση πείθει για την ανθεκτικότητα στον χρόνο. Οι χώροι είναι σε πολύ καλό επίπεδο, ενώ υπάρχουν αρκετές θήκες μικροαντικειμένων. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 452 λίτρα. Μάλιστα διαθέτει και εμπρός χώρο αποσκευών (λέγε με frunk) 31 λίτρων για την αποθήκευση του κιτ επισκευής ελαστικού και ακόμη μιας τσάντας πλάτης πχ.

Το Volvo EX40 στην έκδοση της δοκιμής μας ξεκινά από τα 54.374 ευρώ, ενώ επωφελείται από την κρατική επιδότηση αγοράς ηλεκτρικού οχήματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά 3” των 9.000 ευρώ και των επιπλέον 2.000 ευρώ αν διατίθεται αυτοκίνητο προς απόσυρση.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;