Προχωρά το τελευταίο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Ε65 – Video από τα έργα

Πλησιάζει η ώρα της ολοκλήρωσης για τον αυτοκινητόδρομο Ε65! Δείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται το τρίτο και τελευταίο τμήμα, αλλά και πλάνα από τα έργα...
αυτοκινητόδρομος Ε65

Τα έργα στον αυτοκινητόδρομο Ε65 συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό και αυτή τη στιγμή έχει παραδοθεί το τμήμα των 136 χλμ. από το σύνολο των 182,1 χλμ. Σε εξέλιξη βρίσκονται πλέον τα έργα για το τρίτο και τελευταίο τμήμα του δρόμου, το οποίο σύμφωνα με πρόσφατη ενημέρωση έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 66,35%. Πάμε να δούμε περισσότερες πληροφορίες.

Δείτε επίσης: Nέο ρεκόρ στην ασφάλεια επιβατών – Το μοντέλο με την καλύτερη βαθμολογία

Ο αυτοκινητόδρομος Ε65 έχει μήκος 182,1 χλμ. και είναι ένα από τα σημαντικότερα εθνικά έργα, συνολικού προϋπολογισμού 1,4 δις ευρώ περίπου. Διαθέτει την αναγκαία χωρητικότητα, ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου δύο λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συν Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης και κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου σε νέα χάραξη συνδέοντας την Ανατολική με την Δυτική Ελλάδα.

Με την παράδοση των νέων τμημάτων του Ε65 τον Απρίλιο του 2024 , σε κυκλοφορία βρίσκονται 136 χλμ. σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου, από Η/Κ με τον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. (206,5 χλμ.) έως και Α/Κ Καλαμπάκας. Σημαντικοί τουριστικοί προορισμοί όπως τα Μετέωρα, η Λίμνη Πλαστήρα, το Καρπενήσι, τα Τρίκαλα είναι πλέον προσβάσιμοι, γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια, ενώ μια νέα αναπτυξιακή δυναμική θα δοθεί στον κορμό της χώρας.

Υπό κατασκευή από την ΤΕΡΝΑ, βρίσκονται τα τελευταία 46 χλμ. του αυτοκινητοδρόμου, στο Βόρειο Τμήμα, που ξεκινούν από τον Α/Κ Καλαμπάκας και θα φθάνουν έως και την Εγνατία Οδό δυτικά των Γρεβενών. Για την κατασκευή τους λειτουργούν δύο κεντρικές και δύο υποστηρικτές εγκαταστάσεις με 780 άτομα προσωπικό και 440 μηχανήματα έργου και φορτηγά.

Η γενική κατασκευαστική πρόοδος του βόρειου τμήματος, βρίσκεται στο 66,35% (στοιχεία Οκτωβρίου 2024).
Πρόοδος Κατασκευής Βορείου Τμήματος:
– Σήραγγες: 96,45%
– Γέφυρες: 93,62%
– Ασφαλτικά: 39,72%
– Χωματουργικά: 74,65%

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Βόρειου Τμήματος
Συνολικό μήκος: 70,5 χλμ.
2 Δίδυμες Σήραγγες (στο 176ο χλμ) και μία σήραγγα μονού κλάδου (στο 137ο χλμ)
2 Τεχνικά Cut & Cover (στο 137ο χλμ. και 138ο χλμ)
23 Γέφυρες
14 Άνω & 40 Κάτω Διαβάσεις
3 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
89 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
6 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου-Καρπερού και Εγνατίας)
2 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Ράξα Τρικάλων, Αγιόφυλλο – Καρπερό)
1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων και 2 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων
2 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Τρικάλων, Αγιόφυλλου – Καρπερού)
1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σύντομα θα υπάρχει απευθείας σύνδεση της Λευκάδας με τον οδικό άξονα Άκτιο - Αμβρακία! Δείτε πότε θα ολοκληρωθεί το έργο......
Το καλοκαίρι έχει μπει πλέον για τα καλά, καθώς σε λίγες ημέρες θα είμαστε στον Ιούλιο. Καλό είναι λοιπόν να ξέρουμε κάποια πράγματα πριν κάτσουμε...
Αυτή την φορά, στο νέο μας "θεωρητικό μάθημα" ασχολούμαστε με δύο πινακίδες οι οποίες είναι εντελώς διαφορετικές αλλά σχετίζονται μεταξύ τους....
Αυτή την φορά ασχολούμαστε με τις πινακίδες του Κ.Ο.Κ. που είναι από τις πιο... παραπονεμένες καθώς οι περισσότεροι κάνουν πως δεν τις... βλέπουν!...
Το μεγαλύτερο πρόγραμμα φωτοβολταϊκών πάρκων σε αυτοκινητόδρομο στην Ελλάδα! Η παραγωγή ενέργειας θα καλύπτει πλήρως τις ανάγκες φωτισμού......
Πρόστιμο 350 ευρώ την πρώτη φορά, 1.000 την δεύτερη και 2.000 την τρίτη! Δείτε την παράβαση στην οποία δίνει έμφαση η ΕΛ.ΑΣ....