“Χιλιάρι” SUV με υγραέριο και 1.300 χλμ. αυτονομία – Τώρα με όφελος έως 2.250 ευρώ

Renault Captur
To δημοφιλές B-SUV προσφέρεται με όφελος λόγω Black Friday! Δείτε πόσο κοστίζει πλέον η έκδοση διπλού καυσίμου... με το κλειδί στο χέρι.

Η Renault έχει ήδη ξεκινήσει τις εκπτώσεις λόγω Black Friday και αυτή τη φορά έχει ενδιαφέρον να δούμε τι ισχύει στην περίπτωση μία ιδιαίτερης έκδοση του Renault Captur. O λόγος για την “ECO-G 100”, δηλαδή την έκδοση με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη και υγραέριο). Πάμε να δούμε τι ακριβώς ισχύει για το συγκεκριμένο μοντέλο!

Δείτε επίσης: H μάρκα με ρεκόρ πωλήσεων στη σύγχρονη ιστορία της – Αύξηση κατά 52,1% στην Ελλάδα

Το νέο Renault Captur, το δημοφιλές B-SUV που μόλις λανσαρίστηκε και στην ελληνική αγορά, μπορεί να αποκτηθεί πλέον με 22.950 ευρώ και… το κλειδί στο χέρι. Αυτή η “all inclusive” τιμή αφορά στην έκδοση evolution Eco-G 100, η οποία κρύβει κάτω από το καπό τρικύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 999 κ.εκ. Αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm ροπής στο εύρος 2.000-3.500 σ.α.λ., ενώ η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Αυτονομία έως 1.300 χλμ.
Η εν λόγω έκδοση του Renault Captur έρχεται με δύο δεξαμενές καυσίμου, μία για το υγραέριο χωρητικότητας 40 λτ. και μία για την βενζίνη χωρητικότητας 48 λτ. Βάσει του προτύπου WLTP, η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 6,1 λτ./100 χλμ. όταν ο κινητήρας λειτουργεί με βενζίνη και στα 7,6-7,7 λτ./100 χλμ. όταν λειτουργεί με LPG. Κάπως έτσι, η αυτονομία μπορεί να φτάσει έως και τα 1.300 χλμ. με ένα γέμισμα.

Πλούσιος εξοπλισμός από την βασική έκδοση 
Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, τα 22.950 ευρώ είναι τιμή με το κλειδί στο χέρι για την βασική έκδοση “evolution”. Η συγκεκριμένη, εξοπλίζεται μεταξύ άλλων σύστημα πολυμέσων openR link με οθόνη 10,4 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, δυνατότητα συνδεσιμότητας Android Auto & Apple CarPlay και κάμερα οπισθοπορείας. Υπάρχει ακόμα μία οθόνη 7 ιντσών σε ρόλο πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι. Αναφορικά με την πρακτικότητα, σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι από την βασική έκδοση συναντάμε πίσω σειρά καθισμάτων με ρυθμιζόμενη σε μήκος έδρα, ανάκληση και διαιρούμενη πλάτη 60/40.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;