Άστραψε η Honda στην EICMA – Παρουσίασε V3 κινητήρα με turbo! (+video)

2025 Honda ICE Concept bike turbo
Στη διεθνή έκθεση μοτοσυκλέτα στο Μιλάνο η Honda παρουσίασε μια επόμενη γενιά κινητήρα της με τρεις κυλίνδρους σε διάταξη V και ηλεκτρικό turbo.

Ο νέος V3 κινητήρας της Honda παρουσιάστηκε υπό τη μορφή concept και αυτή η στιγμή βρίσκεται υπό εξέλιξη για να τοποθετηθεί στο μέλλον σε μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού της ιαπωνικής εταιρείας.

Διαβάστε επίσης: Νέα Honda NT1100 – Με αλλαγές σε σχεδίαση, ηλεκτρονικά και βελτιωμένο μοτέρ

Αυτός είναι ο πρώτος V3 της Honda έπειτα από σχεδόν 40 χρόνια με τους Ιάπωνες να έχουν τότε στην παραγωγή το δίχρονο NS400R μόνο που τώρα το μοτέρ είναι τετράχρονο και φέρνει μαζί του τον πρώτο ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή στον κόσμο των μοτοσυκλετών.

Το μοτέρ είναι υγρόψυκτο με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων στις 75 μοίρες και έχει σχεδιαστεί για να είναι πολύ μικρός σε διαστάσεις, με τον ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή να ενισχύει την απόδοση του ειδικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές λειτουργίας χωρίς να χρειάζεται να παίρνει κίνηση από τον στρόφαλο.

Διαβάστε επίσης: Αποκάλυψη για το νέο Honda Forza 750 (+video)

Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται σημαντική αύξηση της ροπής στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας άμεσα και άσχετα από τις στροφές του τετράχρονου κινητήρα χωρίς τη γνωστή υστέρηση που παρουσιάζουν τα συμβατικά turbo συστήματα και θα μπορούσαν να κάνουν τη συμπεριφορά μιας μοτοσυκλέτας προβληματική.

Παράλληλα ο ηλεκτρικός υπερσυμπιεστής, λόγω των μικρών διαστάσεών του αλλά και γιατί δεν χρειάζεται ψύξη, δίνει μεγάλη ελευθερία στους σχεδιαστές να τον τοποθετήσουν στον κινητήρα χωρίς να καταλαμβάνει πολύ χώρο ανάμεσα στους κυλίνδρους.

Η εξέλιξη του μοτέρ θα συνεχιστεί ώστε να φτάσει να μπει σε μοτοσυκλέτα παραγωγής -δεν υπάρχουν πληροφορίες για τον κυβισμό και την απόδοσή του- με τους Ιάπωνες να έχουν την πρόθεση να το τοποθετήσουν σε μοντέλα διαφορετικών κατηγοριών. Ήδη ο κινητήρας που παρουσιάστηκε στην EICMA μέσα σε ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο χωροδικτύωμα με μονόμπρατσο ψαλίδι και ανεστραμμένο πιρούνι, το οποίο προμηνύει μια νέα σπορ μοτοσυκλέτα από τη Honda.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;