Δοκιμάζουμε το δημοφιλές C-SUV της Peugeot στην ηλεκτρική του έκδοση

Peugeot 3008
Αυτό είναι το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot E-3008, το οποίο έρχεται με εντυπωσιακή αυτονομία. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!

Το Peugeot 3008 είναι γνωστή και αν μη τι άλλο υπολογίσιμη δύναμη στην ευρωπαϊκή αλλά και στην ελληνική αγορά, στην οποία πλέον είναι διαθέσιμο στην ηλεκτρική του έκδοση και στην χώρα μας.

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση του 3008, το οποίο για πρώτη φορά είναι αμιγώς ηλεκτρικό, όπως μπορείτε να δείτε από τις εικόνες, τα εμπρός φωτιστικά σώματα έχουν γίνει πολύ πιο λεπτά. Επίσης, εξακολουθούν να υπάρχουν οι τρεις φωτεινοί “όνυχες” που δημιουργούν μία άκρως επιθετική φιλοσοφία. Σημαντικά διαφοροποιημένο είναι και το πίσω μέρος, εκεί όπου συναντάμε νέα φωτιστικά σώματα, αλλά και σαφώς πιο “αιχμηρές” σχεδιαστικές γραμμές. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος του Peugeot E-3008 φτάνει τα 4,54 μέτρα, το πλάτος τα 1,89 και το ύψος τα 1,64 μέτρα. Επιπλέον, οι νέες ζάντες έχουν διαστάσεις 19 ή 20 ιντσών και υπάρχουν έξι διαθέσιμοι χρωματισμοί.

Περνώντας στο εσωτερικό, παρατηρούμε το εντελώς νέο i-COCKPIT. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα ενιαίο πάνελ, με μία οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων και μία οθόνη αφής να δημιουργούν μία μεγάλη, κυρτή επιφάνεια. Η ενιαία οθόνη υψηλής ευκρίνειας έχει μέγεθος 21 ιντσών (προαιρετικός εξοπλισμός), ενώ στην βασική έκδοση υπάρχουν δύο ξεχωριστές οθόνες 10 ιντσών η κάθε μία. Λίγο πιο χαμηλά, συναντάμε και τα γνωστά πλέον i-Toggles, τα πλήρως προσαρμόσιμα κουμπιά αφής που μπορούν να προγραμματιστούν για να παρέχουν γρήγορη πρόσβαση σε 10 από τις αγαπημένες λειτουργίες του χρήστη. Αξιοσημείωτος είναι και ο όγκος για τις αποσκευές, ο οποίος αγγίζει τα 520 λίτρα. Στην καμπίνα από την άλλη υπάρχουν 17 διαφορετικοί αποθηκευτικοί χώροι, με συνολικό όγκο περίπου 34 λίτρα.

Το νέο Peugeot E-3008 προσφέρεται συνολικά σε τρεις εκδόσεις ισχύος, με δυνατότητα επιλογής κίνησης στους δύο ή τους τέσσερις τροχούς. Πιο αναλυτικά, υπάρχει έκδοση 210 ίππων με κίνηση στους δύο τροχούς και αυτονομία 525 χλμ. (αυτή είναι και της δοκιμής) και ακόμα μία με κίνηση στους δύο τροχούς, ισχύ 230 ίππων και μπαταρία που εξασφαλίζει έως 700 χλμ. Για όσους επιθυμούν τετρακίνηση, υπάρχει έκδοση με δύο μοτέρ, 320 ίππους και αυτονομία 525 χλμ. Η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης 400V, με χημική σύνθεση NMC (νικέλιο, μαγγάνιο και κοβάλτιο), προσφέρεται με χωρητικότητα 73 και 98 kWh, ενώ υπάρχει και αντλία θερμότητας που μειώνει την κατανάλωση. Η μπαταρία προσφέρεται με εγγύηση 8 χρόνια (ή 160.000 χλμ.) στο 70% της χωρητικότητας φόρτισής της. Όσο για την φόρτιση, η μέγιστη ισχύς φτάνει τα 160 kW και εξασφαλίζει πλήρωση από 20% έως 80% σε 30 λεπτά. Σε αυτό το σημείο να αναφέρω πως το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot E-3008 θα παράγεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο του Sochaux στη Γαλλία.

Στην πράξη τώρα η μέση αυτονομία είναι στα 450 χλμ. Φυσικά στην πόλη αυξάνεται ξεπερνώντας τα 530 χλμ., ενώ στο ταξίδι με νόμιμες ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου, η αυτονομία των περίπου 400 χλμ. είναι αρκετά καλή. Καλοδεχούμενη φυσικά η στάνταρ υποδοχή φόρτισης από Wallbox στα 11 kW, ενώ η ταχυφόρτιση στα 160 kW συνεπάγεται 30 λεπτά για να γεμίσει η μπαταρία από το 10-80%.

Στα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου τώρα, έχουμε κορυφαία ποιότητα κύλισης, με ανάλογη ηχομόνωση. Η ανάρτηση έχει μεγάλη διαδρομή χωρίς να είναι ενδοτική και να επιτρέπει έντονες κλίσεις στο αμάξωμα, πατά το βάρος που ξεπερνά τους 2 τόνους. Παρά τους τροχούς 20 ιντσών η απόσβεσή της ικανοποιεί. Τα δε φρένα είναι αποτελεσματικά και καλά σε αίσθηση, αν και υπάρχει ένα κενό στην αρχή της διαδρομής του πεντάλ, ειδικά στην πιο δυναμική από τις 3 βαθμίδες έντασης της ανάκτησης ενέργειας. Φυσικά όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας είναι παρόντα, ενώ ιδιαίτερης μνείας αξίζει το Advanced Traction Control που βελτιστοποιεί το κράτημα σε τερέν με χαμηλή πρόσφυση.

Δείτε εδώ τις τιμές του νέου Peugeot 3008 στην χώρα μας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;