“Ανάσα” για τη στάθμευση στη Θεσσαλονίκη – Νέες θέσεις δημιουργεί ο “flyover”

flyover
Νέοι χώροι στάθμευσης δημιουργούνται στη Θεσσαλονίκη λόγω "flyover". Δείτε πόσες θα είναι οι θέσεις και πότε θα δοθούν στους πολίτες...

Νέες θέσεις  προσωρινής στάθμευσης δημιουργούν οι εργασίες για τον αυτοκινητόδρομο “flyover” (δείτε εδώ περισσότερα), με τις πρώτες 800 θέσεις να είναι διαθέσιμες για τους κατοίκους μέχρι το τέλους του Οκτωβρίου. Μάλιστα, θα διατίθενται ως επί το πλείστον δωρεάν.

Δείτε επίσης: Τα τρία best seller μοντέλα στο 9μηνο – Πόσο κοστίζουν στην Ελλάδα

Οι 800 θέσεις δημιουργούνται εντός του Διεθνούς Εκθεσιακού και Συνεδριακού Κέντρου της ΔΕΘ-Helexpo AE, στον χώρο του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και σε δύο χώρους της ΓΑΙΑΟΣΕ στα δυτικά της πόλης. Παράλληλα αναζητούνται νέοι χώροι, που θα αξιοποιηθούν αντιστοίχως.

“Σήμερα συζητήσαμε με τους συμμετέχοντες στη σύσκεψη για το θέμα των θέσεων πρόσκαιρης στάθμευσης, για το οποίο απομένουν κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες να ρυθμιστούν. Αυτές οι λεπτομέρειες αφορούν κυρίως το πώς ακριβώς θα δημιουργηθούν οι δυνατότητες εισόδου και εξόδου από τους καθορισμένους χώρους στάθμευσης. Είμαστε σε αναζήτηση και νέων οικοπέδων γύρω-γύρω από τη Θεσσαλονίκη, τόσο από τη δυτική όσο και από την ανατολική πλευρά, για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε τους Θεσσαλονικείς να έχουν τη δυνατότητα, τις ώρες αιχμής, να μη συνωστίζονται όλοι στο κέντρο, αλλά να μπορούν να χρησιμοποιούν αυτούς τους χώρους παράλληλα με τη συγκοινωνία του ΟΑΣΘ” επισήμανε ο Υφυπουργός Μακεδονίας & Θράκης, κ. Γκιουλέκας.

Επιπλέον, επί τάπητος τέθηκε σήμερα το θέμα της εκ νέου ρύθμισης των φωτεινών σηματοδοτών στη Θεσσαλονίκη, για την οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί σχετική μελέτη. Όπως είπε ο υφυπουργός, ακόμα και σήμερα υπάρχουν πολλοί φωτεινοί σηματοδότες στην πόλη, που λειτουργούν με δεδομένα άλλων εποχών. Επειδή υπάρχει επιβάρυνση του κυκλοφοριακού, λόγω της κατασκευής του Flyover, πρέπει τα φανάρια να ρυθμιστούν αναλόγως τουλάχιστον σε καίρια σημεία στις κεντρικές οδικές αρτηρίες, ώστε να διευκολυνθεί η ροή των αυτοκινήτων.

Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ, ert.gr

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;