Δοκιμάζουμε το MG της νέας εποχής

Η MG αναγεννήθηκε από τις στάχτες της χάρη στην βοήθεια των Κινέζων και όσοι σπεύσουν να… κατακρίνουν ή να χλευάσουν καλά θα κάνουν να μην βιαστούν. Η κίνηση αυτή προφανώς και ήθελε τόλμη αλλά και πίστη τόσο στο εγχείρημά τους , όσο και στο ίδιο το σήμα της MG και τη δυναμική του. Και αν κάποιοι αναπολούν και λένε για παλιά μοντέλα MG ας μην είναι αιθεροβάμονες… Ακόμη και οι Άγγλοι (που δική τους μάρκα έχασαν και έχουν ένα λόγο παραπάνω να νοσταλγούν) ξέρουν πολύ καλά και το παραδέχονται πως αν η MG συνέχιζε το έργο της, κάπου εδώ θα είχε καταλήξει η γκάμα της. Αν πάλι πιστεύετε το αντίθετο να θυμίσουμε πως η Ferrari έχει πλέον SUV… Οπότε δεν νομίζω η MG να συνέχιζε με… θρυλικά roadster. Εξάλλου όποιος ονειρεύεται roadster μπορεί να ρίξει μια ματιά στο Cyberster της MG και να δει πως οι Κινέζοι αναβιώνουν αν μη τι άλλο με σεβασμό τη μάρκα.

Και μετά από αυτόν τον πρόλογο και αφού σας πω πως εδώ μπορείτε να διαβάσετε την δοκιμή του best seller της μάρκας ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, το MG4, που είναι και η αφορμή για αυτό το κείμενο.

Το αυτοκίνητο βασίζεται στη νέα, ευέλικτη πλατφόρμα MSP (Modular Scalable Platform) του ομίλου SAIC και είναι εξελιγμένη αποκλειστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Με μήκος στα 4.287 χλστ. και μεταξόνιο 2.705 χλστ., το MG4 έχει να επιδείξει ένα ιδιαίτερα ευρύχωρου εσωτερικό τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες.  Το MG4 εξάλλου είναι και ο πρώτος καρπός της συνεργασίας του Σχεδιαστικού Κέντρου του ομίλου SAIC (στον οποίο ανήκει η MG) στη Σανγκάη με το νέο ευρωπαϊκό σχεδιαστικό τμήμα Advanced Design Studio του ομίλου στο Λονδίνο, έχοντας μάλιστα και τη συνδρομή και της Βρετανικής Βασιλικής Ακαδημίας Τεχνών (ξεκάθαρη επίκληση στο… συναίσθημα των Βρετανών και προσπάθεια να μην αποκοπεί η μάρκα εντελώς από τις ρίζες της). Το αποτέλεσμα είναι ένα μοντέρνο αμάξωμα εξωτερικά με τολμηρές επιλογές και ένα εξίσου μοντέρνο αλλά και λιτό εσωτερικό με τεχνολογία αιχμής που δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από τον ανταγωνισμό. Φυσικά υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα νέα και προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης ADAS του πακέτου MG Pilot που συνοδεύει όλες τις εκδόσεις.

Κάτω από το αμάξωμα συναντάμε έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, με 204 ίππους στη συγκεκριμένη έκδοση δοκιμής. Αυτή συνοδεύεται από μπαταρία 64 kWh που συνοδεύεται από στάνταρ on-board φορτιστή 11 kW και μέγιστη ισχύ ταχυφόρτισης DC 135 kW, καθιστώντας εφικτή τη φόρτιση από 10%-80% της μπαταρίας σε 35 λεπτά.

Οδηγικά, οι εντυπώσεις είναι θετικές. Αποτελεσματικό ακόμη και σε γρήγορη οδήγησης, αλλά και προοδευτικό στις αντιδράσεις του ακόμη και σε ακραίες συνθήκες, το MG4 ικανοποιεί πλήρως. Ακόμη και με τους μεγάλους τροχούς των 17 ιντσών και τα ελαστικά 215/50, είναι αρκετά άνετο. Ελάττωμά του ίσως ο τρόπος που περνά από “κοφτές” εγκάρσιες ανωμαλίες. Οι επιδόσεις του είναι παραπάνω από ικανοποιητικές με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 7,9 δλ. ενώ η μέση τιμή κατανάλωσής του σε πραγματικές συνθήκες ήταν στα 15,9 kWh. Στην πράξη δηλαδή φτάνει τα 400 χλμ.

Σίγουρα το MG4 είναι ένα ολοκληρωμένο, ηλεκτρικό σύνολο, το οποίο μπορείς να αποκτήσεις με 24.448 ευρώ με το πρόγραμμα “Κινούμαι Ηλεκτρικά”, το οποίο αν μη τι άλλο σέβεται την ιστορία ενός αιώνα που κουβαλά το σήμα του.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;