Δοκιμάζουμε το αυτοκίνητο της χρονιάς στην Ελλάδα – Υβριδικό με 141 ίππους και DCT

Ένα B-SUV με 198 ίππους και "επιθετικά" στοιχεία της N Line έκδοσης. Δείτε τις εντυπώσεις μας, αλλά και την τιμή του δημοφιλούς B-SUV...

Το Hyundai Kona πριν από λίγο καιρό είχε ανανεωθεί αισθητικά και η πρώτη μας γνωριμία μαζί του είχε γίνει στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Τώρα, ήρθε η στιγμή για την δοκιμή της υβριδικής του έκδοσης, που πλέον φέρει μαζί της και τον αέρα της σημαντικής διάκρισης του αυτοκινήτου της χρονιάς για την Ελλάδα. Πάμε να τον γνωρίσουμε πιο αναλυτικά στην έκδοση N Line της δοκιμής, η οποία διακρίνεται για τις “επιθετικές” τις πινελιές, εντός και εκτός!

Δείτε επίσης: To νέο οικογενειακό της Skoda – Κάτω από 21.000 ευρώ και χωρίς τέλη κυκλοφορίας

Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση, εκεί όπου το Hyundai Kona απέκτησε μερικές “πινελιές” ανανέωσης. Στο εμπρός τμήμα φέρει μία LED λωρίδα που διατρέχει όλο το εμπρός μέρος από άκρο σε άκρο. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στο πίσω μέρος, με την φωτεινή λωρίδα να “ελκύει” τα βλέμματα. Pixelated Seamless Horizon Lamp την ονομάζει η εταιρεία και η… νυχτερινή υπογραφή του αυτοκινήτου είναι έντονη. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το αυξημένο μήκος του νέου Hyundai Kona αγγίζει τα 4.355 χλστ. (N Line: 4.385 χλστ.), το πλάτος τα 1.825 χλστ. και το ύψος τα 1.570 χλστ. (N Line: 1.580 χλστ.). Όπως ήδη αναφέραμε, το συγκεκριμένο μοντέλο φέρει την έκδοση N Line, η οποία διαφοροποιείται εξωτερικά με στοιχεία όπως οι ζάντες αλουμινίου, η διπλή χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης στο πίσω μέρος.

Αξιοσημείωτα στοιχεία στην καμπίνα είναι το “αιωρούμενο” C-Pad, όπως ονομάζεται, το οποίο απαρτίζεται από διπλές οθόνες 12,3 ιντσών. Αυτή που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι αναλαμβάνει ρόλο πίνακα οργάνων, παρέχοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό. Η κεντρική οθόνη συνοδεύεται και από αρκετούς “φυσικούς” διακόπτες που είναι αρκετά χρήσιμοι, ώστε ο οδηγός να αλλάζει το κεντρικό μενού χωρίς να αποσπάται η προσοχή του. Κάπου εδώ να αναφέρουμε ότι υπάρχει και το σύστημα “Blind View Monitor”. Μόλις ο οδηγός βγάζει φλας, ανοίγει κάμερα που προβάλλει τη νεκρή γωνία. Έτσι, γίνονται για παράδειγμα πιο ασφαλείς οι αλλαγές λωρίδας αν και θέλει εξοικείωση και συνήθεια για να πάει το μάτι σου στην εικόνα της κάμερας στο ταμπλό και όχι στον καθρέφτη. Στην περίπτωση της N Line έκδοσης, υπάρχουν αρκετά στοιχεία που κάνουν το Kona να ξεχωρίζει. Το εσωτερικό διαθέτει σπορ μεταλλικά πεντάλ, τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων N Line, καθώς και κόκκινες πινελιές παντού. Τα σπορ καθίσματα N Line κοσμούνται με το λογότυπο N και εντυπωσιακές κόκκινες ραφές, τις οποίες συναντάμε επίσης στις επενδύσεις των θυρών και στο υποβραχιόνιο.

Πάμε και στους χώρους, όπου το Hyundai Kona παρέχει έξυπνες θήκες για μικροαντικείμενα στην κεντρική κονσόλα και όχι μόνο. Υπάρχουν μεγάλες “τσέπες” στις πόρτες, αλλά και επαρκείς χώρος για τις αποσκευές που αγγίζει τα 466 λτ. και εκτοξεύεται στα 1.300 με διπλωμένη την πίσω σειρά καθισμάτων.

Όπως προαναφέραμε το συγκεκριμένο Hyundai Kona της δοκιμής μας είναι το υβριδικό με τους 141 ίππους. Χρησιμοποιεί ατμοσφαιρικό κινητήρα Kappa 1,6 λτ. που λειτουργεί στο κύκλο Atkinson και αποδίδει 105 ίππους. Ο ηλεκτροκινητήρας των 44 ίππων αντλεί ενέργεια από την μπαταρία των 1,56 kWh και η συνδυαστική ισχύς είναι στους 141 ίππους. Πολύτιμος αρωγός στο έργο τους, το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη. Η απόδοση του συνόλου, όπως είναι λογικό για υβριδική έκδοση, είναι εστιασμένη στην βελτιστοποίηση της κατανάλωσης. Εμείς κατά την διάρκεια της δοκιμής κινηθήκαμε με μέση κατανάλωση στα 6,0 λίτρα/100 χλμ. Τιμή που εντός πόλης μπορεί να πέσει και στα 3,3 λίτρα/100 χλμ. με το ηλεκτρικό μοτέρ να περνά στο προσκήνιο.

Με τον 1600άρη να παρουσιάζεται “γεμάτος” από χαμηλά και με τον ηλεκτροκινητήρα να βοηθά όπου χρειάζεται, το Hyundai Kona καταφέρνει να δημιουργεί μία οδηγοκεντρική αύρα, ειδικά στην έκδοση N Line με τα “sportive” καλούδια. Ειδικά στην περίπτωση που επιλέγεται το SPORT πρόγραμμα οδήγησης, αλλάζουν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κιβωτίου, ενώ το ίδιο γίνεται με την απόκριση του κινητήρα αλλά και την αίσθηση από το τιμόνι. Τα φρένα αποδείχθηκαν ανθεκτικά σε παρατεταμένη χρήση, με στάνταρ δίσκους στον πίσω άξονα σε όλες τις εκδόσεις.

Η τιμή του Hyundai Kona στην χώρα μας ξεκινά από τα 25.290 ευρώ για την έκδοση των 1.0 λτ. 48V Hybrid των 120 ίππων. Στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής μας, οι τιμές ξεκινούν από τα 31.890 ευρώ, ενώ το αυτοκίνητο που βλέπετε στις πιο πάνω εικόνες κοστίζει 35.590 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;