Το νέο ηλεκτρικό SUV της Ford – Ικανό για φόρτιση 10-80% σε 26 λεπτά

Ford Explorer
To νέο, αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Ford μπορεί να φορτίσει με ισχύ έως 185 kW! Δείτε την αυτονομία του, αλλά και όλες τις λεπτομέρειες...

Λίγους μήνες μετά την αποκάλυψη του νέου Ford Explorer, το ηλεκτρικό SUV είναι πλέον διαθέσιμο στη χώρα μας και αυτή τη φορά θα δούμε κάποια στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!

Δείτε επίσης: Ήπια υβριδικό B-SUV της Ford με 125 ίππους – Τώρα με 2,99% επιτόκιο και 26.655 ευρώ

Αρχικά, αξίζει να αναφέρουμε ότι το νέο Ford Explorer είναι ένα αυτοκίνητο που κατασκευάζεται σε ευρωπαϊκό έδαφος. Το Κέντρο Ηλεκτρικών Οχημάτων της Ford στην Κολωνία της Γερμανίας είναι ένα από τα πλέον προηγμένα εργοστάσια επί ευρωπαϊκού εδάφους και εκεί είναι που κατασκευάζεται και το νέο Ford Explorer. Ένα Explorer βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής του υπερσύγχρονου εργοστασίου κάθε 54 δευτερόλεπτα σε ένα εργοστάσιο όπου μέχρι σήμερα έχουν κατασκευαστεί πάνω από 18 εκατομμύρια Ford τα τελευταία 90 χρόνια.

Πλήρως ψηφιακή εμπειρία
Κατά την ανάπτυξη του νέου Ford Explorer, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ψηφιακή εμπειρία του χρήστη. Κάτι τέτοιο επιτυγχάνεται μέσω μίας κεντρικής οθόνης μεγέθους 14,6 ιντσών που “τρέχει” το σύστημα SYNC MOVE. Το σύστημα πολυμέσων τελευταίας γενιάς δέχεται φωνητικές εντολές και εξοπλίζεται με όλα τα σημαντικά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης της Ford. Ασφαλώς, δεν απουσιάζει και η δυνατότητα συνδεσιμότητας, η οποία επιτυγχάνεται ασύρματα μέσω Android Auto και Apple CarPlay.

Ford Explorer

MegaConsole και “My Private Locker” εκτοξεύουν την πρακτικότητα
Πέρα όμως από την κορυφαία ψηφιακή εμπειρία, το Ford Explorer διακρίνεται και για την πρακτικότητα, η οποία εξασφαλίζεται με έξυπνες λύσεις που αξιοποιούν και τον τελευταίο διαθέσιμο χώρο της καμπίνας. Τρανό παράδειγμα είναι το “MegaConsole”, πρόκειται για έναν αποθηκευτικό χώρο που βρίσκεται ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, με την χωρητικότητα να αγγίζει την εντυπωσιακή τιμή των 17 λίτρων. Αυτό σημαίνει πως διατίθεται αρκετός χώρος για την αποθήκευση μιας μεγάλης τσάντας, ενός φορητού υπολογιστή και μπουκαλιών 1,5 λίτρου. Το δε “My Private Locker” είναι ένας έξυπνος αποθηκευτικός χώρος με δυνατότητα κλειδώματος πίσω από την κεντρική οθόνη αφής.

Φόρτιση 10-80 σε μόλις 26 λεπτά
Μιλώντας για ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο, θα ήταν αδύνατο να μην αναφερθούμε και στη δυνατότητα φόρτισης. Το Ford Explorer, λοιπόν, τα καταφέρνει εξαιρετικά και σε αυτόν τον τομέα. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι το μοντέλο με μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία (Extended Range) των 77 kWh είναι σε θέση να δεχθεί ταχεία φόρτισης DC έως 185 kW, γεγονός που επιτρέπει φόρτιση της μπαταρίας από το 10 έως το 80% σε περίπου 26 λεπτά, με την αυτονομία να φτάνει έως και τα 602 χιλιόμετρα. Για να γίνουμε πιο κατανοητοί, αυτό  σημαίνει ότι μπορεί να ανακτήσει έως και 192 χλμ. οδήγησης σε περίπου 10 λεπτά.

Από 34.700 ευρώ στην Ελλάδα
To νέο Ford Explorer προσφέρεται αυτή τη στιγμή σε τέσσερις εκδόσεις στην Ελλάδα και υπάρχει η δυνατότητα επιλογής πισωκίνητου (ισχύς 286 ίππων και μπαταρία 77 kWh) ή τετρακίνητου (ισχύς 340 ίππων και μπαταρία 79 kWh). Ακολουθεί ο σχετικός τιμοκατάλογος χωρίς να υπολογίζεται όφελος απόσυρσης και “Κινούμαι Ηλεκτρικά 3” (μείωση τιμής έως 11.000 ευρώ). Πατώντας εδώ μπορείτε να γνωρίσετε πιο αναλυτικά κάθε λεπτομέρεια του νέου μοντέλου.

Μπαταρία 77 kWh – Πίσω κίνηση με 286 ίππους
Style: 48.700 ευρώ
Premium: 51.400 ευρώ
Μπαταρία 79 kWh – Πίσω κίνηση με 286 ίππους
Style: 57.200 ευρώ
Premium: 59.900 ευρώ

Όπως έχει ήδη γνωστοποιηθεί, προς το τέλος του 2024 η γκάμα θα διευρυνθεί και με την προσθήκη της έκδοσης με μικρότερη μπαταρία χωρητικότητας 52 kWh. Σε αυτή την περίπτωση, η τιμή εκκίνησης θα ορίζεται στα 34.700 ευρώ, συνυπολογίζοντας το μέγιστο όφελος ύψους 11.000 ευρώ (9.000 ευρώ από το Κινούμαι Ηλεκτρικά και 2.000 ευρώ από απόσυρση).

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;