Το ηλεκτρικό B-SUV με κορυφαίο βάρος

Alfa Romeo Junior Veloce
Το αυξημένο βάρος είναι ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Οι άνθρωποι της Alfa Romeo όμως κατάφεραν να το περιορίσουν...

Είναι γεγονός πως ένα από τα μεγαλύτερα μειονεκτήματα των αμιγώς ηλεκτρικών, αλλά και των Plug-In υβριδικών μοντέλων είναι το αυξημένο βάρος λόγω μπαταριών. Στην κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικού B-SUV της Alfa Romeo έγινε σημαντική δουλειά σε αυτόν τον τομέα, με την εταιρεία να γνωστοποιεί πως στην Veloce η συνολική μάζα του αμαξώματος διατηρήθηκε κάτω από τα 1.590 κιλά.

Δείτε επίσης: Αυτό είναι το ασφαλέστερο αυτοκίνητο της Κίνας – Πότε έρχεται στην Ευρώπη

Σε αυτή την έκδοση, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ  στους 280 ίππους και τη ροπή στα 345 Nm. Εκτός από τον ισχυρότερο κινητήρα, η κορυφαία Junior διαθέτει και πολλές ακόμα μηχανολογικές βελτιώσεις σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας. Σκοπός τους δεν είναι άλλος από τη μεγιστοποίηση των επιδόσεων, του κρατήματος και κυρίως της οδηγικής απόλαυσης που αποτελεί μέτρο σύγκρισης για την κατηγορία των B-SUV. Το τέλεια ρυθμισμένο πλαίσιο δεν ξεπερνά τα 1.590 kg σε βάρος, μια τιμή κορυφαία για αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Παράλληλα η πρώτη εφαρμογή μπλοκέ εμπρός διαφορικού σε ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο είναι Torsen 4ης γενιάς (Type D), φροντίζει για την ιδανική κατανομή της ροπής και την τέλεια πρόσφυση σε κάθε στροφή. Επιπλέον, η ειδικά εξελιγμένη για την έκδοση Veloce ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 25 χλστ., ελέγχει τέλεια το αμάξωμα και δίνει τον απόλυτο έλεγχο στον οδηγό, ενώ το κερασάκι είναι τα ακούραστα φρένα με τις τετραπίστονες εμπρός δαγκάνες και οι ζάντες 20”.

Πότε έρχεται στην Ελλάδα η κορυφαία Veloce
Οι πρώτες “απλές” Alfa Romeo Junior θα φτάσουν στη χώρα μας στην αρχή του Φθινοπώρου, ενώ προς το τέλος του χρόνου αναμένονται τόσο η κορυφαία Veloce όσο και η τετρακίνητη Q4 που θα χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα των 136 ίππων. Κοινός παρονομαστής για όλες τις Junior είναι η 4ετής εγγύηση των μηχανικών μερών, ενώ η μπαταρία υψηλής τάσης των ηλεκτρικών εκδόσεων καλύπτεται για 8 έτη ή 160.000 χλμ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;