Όταν οι νικητές παραδέχονται πως δεν άξιζαν τη νίκη (+videos)

Ένα από τα χαρακτηριστικά που καθιστούν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό ξεχωριστό, είναι η άμιλλα μεταξύ των αθλητών, κάτι που είδαμε το περασμένο Σαββατοκύριακο τόσο στο GP Μπαχρέιν της F1, όσο και στον Γύρο της Κορσικής για το WRC

Θα μπορούσαμε να γράψουμε ένα κείμενο ανάλυσης για την εξέλιξη του GP Μπαχρέιν και για τα γεγονότα που έκριναν το αποτέλεσμα του 2ου φετινού γύρου της F1, όπου επικράτησε ο Lewis Hamilton (Mercedes). Αντίστοιχα, θα μπορούσαμε να αναλύσουμε την εξέλιξη του Γύρου της Κορσικής, ο οποίος ολοκληρώθηκε με νίκη των Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC).

Charles Leclerc

Ωστόσο, πιο σημαντικές από την εξέλιξη των αγώνων καθαυτών, είναι οι αντιδράσεις των πρωταγωνιστών σε δύο πανομοιότυπα περιστατικά, που καταδεικνύουν υψηλό αίσθημα fair play. Για όσους δεν το γνωρίζετε, η νίκη του Hamilton ήρθε εν πολλοίς, επειδή ο κινητήρας της Ferrari του Charles Leclerc παρουσίασε πρόβλημα, στερώντας από το νεαρό Μονεγάσκο την παρθενική του νίκη στην F1. Ανάλογη ήταν η εξέλιξη και στον Γύρο της Κορσικής, όπου οι Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC) επικράτησαν στην τελευταία ειδική διαδρομή, όταν οι πρωτοπόροι Elfyn Evans-Scott Martin (Ford Fiesta RS WRC) είχαν κλατάρισμα. Συμπτωματικά, τόσο ο πιλότος της Ferrari όσο και το πλήρωμα της M-Sport Ford, έπεσαν από την κορυφή, στην τρίτη θέση της τελικής κατάταξης του εκάστοτε αγώνα.

Δείτε το video με τη στιγμή της ατυχίας του Leclerc

Οι αντιδράσεις των οδηγών που επωφελήθηκαν από τις ατυχίες των αντιπάλων, είναι ενδεικτικές. Ο Lewis Hamilton δήλωσε: “Ήμασταν πολύ, πολύ τυχεροί που πετύχαμε αυτό το 1-2, γιατί η Ferrari ήταν ταχύτερη από εμάς όλο το Σαββατοκύριακο. Πάντα θέλεις πραγματική μάχη και να περάσεις κάποιον επειδή είσαι ταχύτερος, οπότε περιπτώσεις όπως η σημερινή είναι περίεργες και δεν μπορείς να πιστέψεις την τύχη σου. Έχω βρεθεί σε αντίστοιχες καταστάσεις και ξέρω πώς είναι, αλλά ο Charles (Leclerc) έκανε εξαιρετική δουλειά όλο το Σαββατοκύριακο και έχει λαμπρό μέλλον.

Συμπτωματικά, ανάλογη ήταν η εξέλιξη και στον Γύρο της Κορσικής, 4ο αγώνα του φετινού WRC. Οι Βρετανοί Elfyn Evans-Scott Martin έκαναν την καλύτερή τους εμφάνιση στο θεσμό με το Ford Fiesta RS WRC και μία ειδική πριν το τέλος, προηγούνταν με διαφορά 11,5 δευτερολέπτων από τους Neuville-Gilsoul. Στο 6ο χιλιόμετρο της τελευταίας διαδρομής του αγώνα όμως, βρήκαν σε μια ευθεία, πάνω στην αγωνιστική γραμμή σύμφωνα με τον Evans, μια τρύπα, με αποτέλεσμα το αναπόφευκτο κλατάρισμα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την 3η θέση στην τελική κατάταξη, αλλά και την αναγνώριση από τους αντιπάλους τους.

Η άτυχη στιγμή των Evans-Martin

Ο νικητής Thierry Neuville, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στον Evans, κατά τις τελικές του δηλώσεις: “Θα ήθελα να στείλω τις σκέψεις μου στον Elfyn και τον Scott. Πραγματικά συναισθάνομαι την απογοήτευσή τους. Αυτή ήταν μια εξαιρετική μάχη και εκείνοι, ήταν αναμφισβήτητα το ταχύτερο πλήρωμα αυτό το Σαββατοκύριακο”.

Elfyn Evans

Επιπλέον, ο επικεφαλής της Hyundai Motorsport, Andrea Adamo, δήλωσε: “Τερματίσαμε στην πρώτη θέση, όμως δε μπορούμε να πούμε ότι κερδίσαμε τον αγώνα. Η θέση αυτή προέκυψε από την ατυχία ενός ταχύτερου αντιπάλου μας. Αν δεν είχε συμβεί αυτό θα είχαμε τερματίσει στη δεύτερη θέση -που θα ήταν ένα ενθαρρυντικό αποτέλεσμα χάρη και στην φανταστική προσπάθεια των Thierry και Nicolas- όμως για να κερδίσεις, πρέπει πραγματικά να είσαι ο ταχύτερος και σε αυτή την περίπτωση, δεν ήμασταν”.

Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και η τοποθέτηση του Ott Tanak στα social media. Σημειώνεται πως ο Εσθονός επίσης έχασε την πρωτιά λόγω κλαταρίσματος, τερματίζοντας τελικά στη 6η με το Toyota Yaris WRC: “Elfyn Evans, ήσουν Ο ΟΔΗΓΟΣ κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Γνωρίζω πόσο δύσκολο είναι να αποδεχθείς αυτό που συνέβη. Αυτή η νίκη έπρεπε να είναι δική σου, όμως όλοι γνωρίζουμε πως αυτό το σπορ μπορεί να γίνει σκληρό κάποιες φορές. Τεράστιος σεβασμός για εσένα και όλη την M-Sport, ήσασταν δυνατοί αυτό το Σαββατοκύριακο”.

Αλήθεια, γνωρίζετε πολλά σπορ που το fair play μεταξύ των πρωταγωνιστών βρίσκεται σε τέτοιο επίπεδο;

Το video του WRC με το κλατάρισμα των Evans-Martin

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;