Μεταφορά ηλεκτρικών οχημάτων με πλοίο – Για πρώτη φορά σε υψηλότερη τιμή

ηλεκτρικά οχήματα
Έφτασε η στιγμή που βλέπουμε για πρώτη φορά "καπέλο" στις τιμές για ηλεκτρικά οχήματα στα πλοία! Τα αυξημένα κόστη μέσα από δύο παραδείγματα...

Εδώ και μερικούς μήνες επικρατεί μία αναστάτωση σχετικά με την μεταφορά ηλεκτρικών οχημάτων (και όχι μόνο) με πλοίο. Αρχικά, υπήρξε εγκύκλιος που έκανε λόγο για μεταφορές με πλοίο σε ηλεκτρικά οχήματα και Plug-In υβριδικά μόνο αν είναι φορτισμένα μέχρι το 40% (δείτε εδώ αναλυτικά). Τώρα, εντοπίζουμε ότι σε δρομολόγια από και προς τα νησιά υπάρχουν αυξήσεις για τους κατόχους ηλεκτρικών. Πάμε να δούμε πιο αναλυτικά δύο παραδείγματα.

Δείτε επίσης: “Σάρωσαν” τα υβριδικά στο πρώτο τετράμηνο – Στάσιμα τα ηλεκτρικά στην Ελλάδα

1ο παράδειγμα: Πειραιάς – Ηράκλειο
Επιλέξαμε να κλείσουμε ένα εισιτήριο με προορισμό το Ηράκλειο και, όπως μπορείτε να δείτε και στην εικόνα που ακολουθεί, τα ηλεκτρικά και Plug-In υβριδικά αυτοκίνητα βρίσκονται σε νέα “κατηγορία οχήματος”. Μάλιστα, ενώ στα συμβατικά IX υπάρχει διαχωρισμός ανάλογα με το μήκος, στην περίπτωση των εξηλεκτρισμένων δεν γίνεται τέτοιος διαχωρισμός. Στο παράδειγμά μας, το κόστος για ΙΧ έως και 4,5 μέτρα διαμορφώνεται στα 95 ευρώ, ενώ για μεγαλύτερα ΙΧ στα 122 ευρώ. Στην περίπτωση των ηλεκτρικών ή Plug-In υβριδικών, η τιμή φτάνει στα 127 ευρώ. Αυτό σημαίνει πως ακόμα και ένα μικρό ηλεκτρικό θα πληρώσει αυτό το ποσό, αφού δεν υπάρχει διαχωρισμός.

2ο παράδειγμα: Πειραιάς – Πάρος
Και στην δεύτερη περίπτωση ισχύει παρόμοια πολιτική χρέωσης, με διαχωρισμό στα συμβατικά ΙΧ, όχι όμως στα εξηλεκτρισμένα. Το κόστος μεταφοράς μικρού ΙΧ από Πειραιά στην Πάρο αγγίζει τα 80 ευρώ και για μεγαλύτερο τα 102 ευρώ. Για τα ηλεκτρικά οχήματα ή τα Plug-In υβριδικά, το ποσό ανέρχεται στα 107 ευρώ.

Επικοινωνήσαμε με την εταιρεία, υπάλληλος της οποίας μας ξεκαθάρισε πως με το επιπλέον κόστος επιβαρύνονται όλοι οι κάτοχοι ηλεκτρικών ή Plug-In υβριδικών. Εννοείται πως για την είσοδο του οχήματος θα πρέπει η μπαταρία να είναι φορτισμένη έως το 40%.

Κλείνοντας, να ξεκαθαρίσουμε ότι η εν λόγω πολιτική extra χρέωσης δεν έχει “υιοθετηθεί” καθολικά από όλες τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις ελληνικές, θαλάσσιες μεταφορές. Το τοπίο εξακολουθεί να είναι “θολό” και μάλιστα σε μία περίοδο που η κίνηση θα αρχίσει να γίνεται πολύ έντονη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;