Το DS 3 διαθέσιμο για παραγγελία και ως υβριδικό

DS 3 Hybrid 2024
Η ελληνική αντιπροσωπεία της DS Automobiles ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα του DS 3 και με το νέο, προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης του ομίλου Stellantis.

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles και λίγο πριν από το λανσάρισμα των νέων και 100% ηλεκτρικών μοντέλων της, η γαλλική εταιρεία εισάγει στην γκάμα της νέες εξηλεκτρισμένες επιλογές με έναρξη το νέο DS 3 Hybrid.

Διαβάστε επίσης – Abarth: Έκθεση με μοναδικά μοντέλα για τα 75α γενέθλιά της

Το σύστημα κίνησης του DS 3 Hybrid αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 136 ίππων και 230 Nm σε συνδυασμό με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και 55 Nm. Μια μπαταρία 0,9 kWh ιόντων λιθίου τροφοδοτεί το αυτοφορτιζόμενο ηλεκτρικό σύστημα, η οποία φορτίζεται από το θερμικό μοτέρ αλλά και από την ενέργεια που ανακτάται κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης.

Ο βενζινοκινητήρας αποτελεί εξέλιξη του πολυβραβευμένου PureTech, εχοντας δεχτεί ειδική προσαρμογή για το υβριδικό σύστημα. Είναι τρικύλινδρος με χωρητικότητα 1.199 κ.εκ., αποδίδει 136 ίππους και η μέγιστη τιμή των 230 Nm της ροπής κάνει την εμφάισή της στις 1.750 σ.α.λ.

Διαβάστε επίσης: Το νέο Jeep Renegade διαθέσιμο για παραγγελία (+τιμή)

Το θερμικό μοτέρ λειτουργεί σε κύκλο Miller, ο οποίος παρέχει υψηλότερη θερμοδυναμική απόδοση και, επομένως, σημαντική μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Ο κινητήρας είναι επίσης εξοπλισμένος με καδένα χρονισμού και νέο υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας για μεγιστοποίηση της αντοχής και της απόκρισης στις χαμηλές στροφές.

Ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη, είναι ενσωματωμένος στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων e-DCS6. Με 28 ίππους και μέγιστη ροπή 55 Nm, μπορεί να κινει το DS 3 αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια υπό μέτρια φορτία, χωρίς υποβοήθηση από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το κιβώτιο ταχυτήτων e-DCS6 συμβάλλει επίσης στην άνεση και την αποδοτικότητα του DS 3 Hybrid, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας, ο μετατροπέας και ο υπολογιστής είναι ενσωματωμένα σε αυτό για εξοικονόμηση χώρου και μάζας.

Για το νέο DS 3 Hybrid, η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 8,4 δευτερόλεπτα (1,2 ταχύτερα από την έκδοση με τον κινητήρα PureTech 130 EAT8), ενώ ο χρόνος εκκίνησης από στάση έως τα 1.000 μέτρα μειώνεται κατά 1,1 δευτερόλεπτα στα 29,7 δευτερόλεπτα.

Επίσης, σε σύγκριση με το DS 3 PureTech 130 EAT8, στον συνδυαστικό κύκλο WLTP, η έκδοση Hybrid έχει κέρδος σχεδόν 20% σε κατανάλωση (1,2 λίτρα καυσίμου λιγότερα στα 100 χλμ.) και μείωση κατά 27 γραμμάρια στις εκπομπές CO2 ανά χιλιόμετρο (ή -19%) σε 112 γραμμάρια.

Οι εναλλαγές στη λειτουργία του συστήματος είναι ανεπαίσθητες και ο οδηγός αντιλαμβάνεται ότι κινείται μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ από την ένδειξη ταχύτητας στον πίνακα πληροφοριών που γίνεται μπλε όταν χρησιμοποιείται μόνο το ηλεκτρικό μοτέρ. Στην ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων, η ροή ενέργειας εμφανίζεται μαζί με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και την κατάσταση λειτουργίας της, μέσω ενός μετρητή ισχύος.

Το DS 3 Hybrid ξεκινά αθόρυβα χρησιμοποιώντας μόνο ηλεκτρική ενέργεια, με μηδενικές εκπομπές CO2, ενώ όταν απαιτηθεί συνδυάζει και τους δύο κινητήρες. Σε μια αστική διαδρομή αρκετών χιλιομέτρων, η υβριδική τεχνολογία καθιστά δυνατή την ηλεκτροκίνηση για περισσότερο από το 50% της διαδρομής, με όφελος έως και 40% στην κατανάλωση καυσίμου, σύμφωνα με τη DS Automobiles.

Το ποσοστό της απόστασης που διανύεται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια εμφανίζεται στον ενσωματωμένο υπολογιστή ταξιδιού και επίσης στο τέλος κάθε διαδρομής εμφανίζεται το ποσοστό της απόστασης που διανύθηκε μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.

Παράλληλα, η αθόρυβη λειτουργία του DS 3 Hybrid στην πόλη συμβάλλει θετικά στο περιβάλλον και τους κατοίκους, ενώ για την ασφάλεια των πεζών ένας διακριτικός ήχος παράγεται όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα.

Για να βοηθηθούν οι οδηγοί στην καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του συγκεκριμένου υβριδικού συστήματος, η DS Automobiles θα προσφέρει σε κάθε πελάτη καθοδήγηση κατά την παράδοση των DS 3 Hybrid. Στόχος είναι να μπορέσουν όλοι να μεγιστοποιήσουν την οδηγική τους άνεση και αποδοτικότητα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;