Στην τελική ευθεία η εξέλιξη της νέας BMW X3

Έπειτα από εκτεταμένες δοκιμές σε κάθε είδους συνθήκη οδήγησης η εξέλιξη της νέας BMW X3 οδεύει προς την ολοκλήρωσή της στη νότια Γαλλία.
Νέα BMW X3 τελικές δοκιμές 2024

Η έναρξη της μαζικής παραγωγής της νέας BMW X3 όπως η παρουσίασή της από τους Βαυαρούς βρίσκεται “προ των πυλών” με τη νέα γενιά του SUV να υποβάλλεται στην τελική ρύθμιση όλων των συστημάτων ελέγχου πλαισίου και υποβοήθησης οδήγησης στο κέντρο δοκιμών του BMW Group στο Miramas της Γαλλίας.

Διαβάστε επίσης: Η ιστορία πίσω από την τριχρωμία του BMW M-Division

Η τέταρτη γενιά του Sports Activity Vehicle (SAV) της BMW θα παρουσιαστεί σε λίγες εβδομάδες σε εκδόσεις που θα φέρουν κινητήρες εσωτερικής καύσης και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης.

Μέσα από ένα εντατικό πρόγραμμα ρύθμισης, οι μηχανικοί εξέλιξης και δοκιμών θέλουν να διασφαλίσουν ότι όλες οι παραλλαγές μοντέλων της νέας X3, ανεξάρτητα από το σύστημα κίνησης που φέρουν και το βάρος τους, θα επιδεικνύουν τη σωστή οδική συμπεριφορά σε κάθε περίσταση. Η συντονισμένη λειτουργία όλων των συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης της νέας X3 συμβάλλει και αυτή με τη σειράς της, σύμφωνα με την BMW, στην αρμονική εμπειρία κατά τη χρήση του αυτοκινήτου.

Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το πρώτο πολυτελές PHEV που θα κατασκευάζεται στη Βραζιλία

Η τέταρτη γενιά της X3 έχει ήδη υποβληθεί σε εκτεταμένες δοκιμές σε χιόνι και πάγο, σε εξαιρετικά ζεστές περιοχές καθώς και σε εκτός δρόμου διαδρομές στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για τη μαζική παραγωγή. Η X3 δοκιμάστηκε και τελειοποιήθηκε σε συνθήκες αστικής κυκλοφορίας με συχνά “σταμάτα-ξεκίνα”, καθώς και σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές, αυτοκινητόδρομους και επιλεγμένες πίστες αγώνων ώστε να είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει την καθημερινότητα του οδηγού της αλλά και τα ταξίδια.

Οι μηχανικοί της BMW χρησιμοποιούν την πίστα δοκιμών στο Miramas για να βάλουν τις τελευταίες πινελιές στην οδηγική εμπειρία που προσφέρει η νέα X3. Εκτός από ένα ασφάλτινο οβάλ κομμάτι και ένα τμήμα που προσομοιώνει συνθήκες αυτοκινητόδρομου, στο Miramas υπάρχουν επίσης και άλλοι χώροι για την πραγματοποίηση δοκιμασιών όπως σλάλομ, καθώς και κλειστές κυκλικές διαδρομές και πίστες εκτός δρόμου με διαφορετικά οδοστρώματα.

Τα παραπάνω επιτρέπoυν την ανάλυση και βελτιστοποίηση της νέας X3 στους τομείς της διαμήκους και πλευρικής επιτάχυνσης, της ανάρτησης, της απόσβεσης, της ακρίβειας του τιμονιού και της συμπεριφοράς στο φρενάρισμα μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια.

Η νέα X3 θα χαρακτηρίζεται από ένα αμάξωμα με πολύ χαμηλό για την κατηγορία συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) που θα βρίσκεται στο 0,27. Σε σύγκριση με το προκάτoχο μοντέλο η νέα X3 έχει επίσης φαρδύτερο μετατρόχιο και μειωμένη τάση ανύψωσης στον πίσω άξονα στις υψηλές ταχύτητες. Επιπλέον, έχει αυξηθεί η ακαμψία του αμαξώματος και η σύνδεση του πλαισίου.

Οι στοχευμένες βελτιώσεις στην κινηματική και την ελαστοκινηματική και των δύο αξόνων, σε συνδυασμό με την αύξηση του κάστερ των εμπρός τροχών κατά 19%, εξασφαλίζουν βελτιωμένη κατευθυντική ευστάθεια, σύμφωνα με τους Βαυαρούς και ο ταχύτερος λόγος υποπολλαπλασιασμού του τιμονιού αυξάνει την άνεση, ενώ οι εκτενώς τροποποιημένες αντιστρεπτικές δοκοί βελτιώνουν τη δυναμική στις στροφές χωρίς να διακυβεύεται η οδηγική άνεση.

Το Adaptive Chassis με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ θα διατίθεται προαιρετικά στη νέα BMW X3. Οι τελικές του ρυθμίσεις αποτελούν μέρος των δοκιμών δυναμικής οδήγησης που πραγματοποιούνται στο Miramas προσφέροντας δύο χαρτογραφήσεις που μπορούν να επιλεγούν μέσω των My Modes.

Επιπλέον, η νέα έκδοση του SAV διαθέτει στάνταρ την τελευταία έκδοση του ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης BMW Lateral Dynamics Management, το οποίο διασφαλίζει ακριβή έλεγχο της απαιτούμενης ροπής που ασκείται στο τιμόνι, τον περιορισμό της ολίσθησης των τροχών μέσω ενεργοποιητή και την κατανομή της ροπής κατά τον κατακόρυφο άξονα του Performance Control, που προσαρμόζεται ανά πάσα στιγμή στην οδηγική κατάσταση.

Η νέα X3 φέρει το πιο πρόσφατο BMW iDrive που βασίζεται στο BMW OS 9, συμπεριλαμβανομένου του iDrive Controller, προσφέροντας μια σημαντικά διευρυμένη γκάμα συστημάτων για αυτοματοποιημένη οδήγηση και στάθμευση σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.

Η BMW κάνει λόγο για ιδιαίτερα διακριτικές παρεμβάσεις των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης στο τιμόνι και τα φρένα, ένα ακόμα συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό της X3 που διασφαλίζει αρμονική αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού και οχήματος σε κάθε περίσταση.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;