Δοκιμάζουμε ευρωπαϊκό best seller στην ηλεκτρική του έκδοση

Το Peugeot 208 είναι από τους δυνατούς παίκτες στην κατηγορία των σουπερμίνι, καθώς παραδοσιακά φιγουράρει στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων της κατηγορίας, πανευρωπαϊκά. Ωστόσο, έχοντας περάσει 5 χρόνια σχεδόν από την παρουσίασή του, το Update του ήταν επιβεβλημένο, προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό. Εδώ δοκιμάζουμε την ηλεκτρική του έκδοση, η οποία εκτός από τις σχεδιαστικές αλλαγές της έχει να επιδείξει και τεχνολογικές βελτιώσεις.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά ξεκινώντας από το παρουσιαστικό του. Το ανανεωμένο e-208 ενστερνίζεται φυσικά την τελευταία σχεδιαστική τάση που επικρατεί στις τάξεις της Peugeot. Αυτές εκφράζονται με τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, στον οποίο βρίσκονται τα κάθετα LED φώτα (τρία εκατέρωθεν), ενώ νέα είναι και η μάσκα η οποία φυσικά φέρει και το νέο σήμα της μάρκας. Αλλαγμένα είναι και τα πίσω φώτα, με τις τρεις LED λωρίδες να είναι πλέον οριζόντιες και όχι κάθετες. Σε επιμέρους στοιχεία τώρα, συναντάμε νέα σχέδια ζαντών, αλλά και γυαλιστερά φρύδια στους θόλους των τροχών.

Στο εσωτερικό, η στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις οθόνη αφής των 10 ιντσών που βρίσκεται στο κέντρο είναι η βασική αλλαγή, καθώς πριν στις πιο οικονομικές εκδόσεις ήταν 7 ιντσών. Ευτυχώς στην Peugeot επέλεξαν να διατηρήσουν τους φυσικούς διακόπτες για βασικές λειτουργίες, μην θυσιάζοντας έτσι την εργονομία. Φυσικά και σε αυτή την έκδοση, η τρισδιάστατη απεικόνιση στον πίνακα πληροφοριών κλέβει τις εντυπώσεις.

Οι χώροι παραμένουν στο ίδιο επίπεδο με το προ ανανέωσης μοντέλο. Τέσσερις ενήλικες θα βολευτούν χωρίς πρόβλημα, την στιγμή που ο χώρος αποσκευών είναι στα 265 λίτρα.

Η ουσία των αλλαγών όμως στο ανανεωμένο Peugeot 208 είναι κάτω από καπό. Και αυτό γιατί πλέον διαθέτει ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητα σε σχέση με πριν. Με ωφέλιμη χωρητικότητα στα 48,1 KWh, η οποία είναι και ελαφρύτερη, για φόρτιση από το 20% έως και το 80% χρειάζονται 10,5 ώρες σε ενισχυμένη πρίζα. Χρόνος που περιορίζεται στις 4,5 ώρες σε φορτιστή 7,4 kW. Μάλιστα μπορεί να φτάσει στα 30 λεπτά της ώρας σε ταχυφορτιστή DC. Η αυτονομία του τώρα, στην πράξη είναι κοντά στα 400 χλμ. σε πραγματικές αστικές συνθήκες κυκλοφορίας. Σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου από την άλλη, πρέπει να περιμένετε μια αυτονομία της τάξης των 300 χλμ. Φυσικά όλα αυτά στο πρόγραμμα ECO και με την ισχυρή ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση. Φυσικά υπάρχουν και τα προγράμματα Normal και Sport, για να επιλέξετε αναλόγως με τις συνθήκες και την οδηγική διάθεσή σας.

Για το τέλος άφησα την τιμή, η οποία σύμφωνα με τον διαμορφωτή στο ελληνικό site της μάρκας, ξεκινά από τα 19.500 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;