Ο Όμιλος Σφακιανάκη αλλάζει την εταιρική του ταυτότητα (+video)

Ο Όμιλος Σφακιανάκη παρουσίασε τη νέα του εταιρική ταυτότητα, η οποία σηματοδοτεί το επόμενο κεφάλαιο στην πολύχρονη πορεία της εταιρείας.
Όμιλος Σφακιανάκη νέα εταιρική ταυτόητα

Με παρουσία που πλησιάζει τις επτά δεκαετίες στην ελληνική αγορά και δραστηριότητες που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών αυτοκίνησης, ο Όμιλος Σφακιανάκη έχει συνδεθεί άρρηκτα με τα τετράτροχα δρώμενα στη χώρα μας.

Διαβάστε επίσης: Η BYD κάνει ο ντεμπούτο της επίσημα στην ελληνική αγορά

Ο όμιλος έχει την αποκλειστική εισαγωγή, διανομή και εμπορία μίας ευρύτατης γκάμας προϊόντων κορυφαίων κατασκευαστών, υπηρεσίες μακροχρόνιας και βραχυχρόνιας μίσθωσης, ασφαλιστικές υπηρεσίες, βαρέα οχήματα και βιομηχανικό εξοπλισμό, ταχυμεταφορές και προϊόντα τεχνολογίας, ενώ προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε πελάτη. Δραστηριοποιείται σήμερα σε 14 χώρες, ενώ απασχολεί περισσότερους από 1.500 υπαλλήλους, που αποτελούν και την κινητήρια δύναμη της λειτουργίας του.

Η νέα οπτική ταυτότητα του Ομίλου εμπνέεται από τη διαχρονική πορεία της εταιρείας, εκφράζοντας παράλληλα “το όραμα του μέλλοντος που ατενίζει με σιγουριά και αισιοδοξία”, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στη σχετική ανακοίνωση.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το Vitara με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ

Το ανανεωμένο λογότυπο χαρακτηρίζεται από “στιβαρότητα και σταθερότητα”, αξίες που αντανακλούν τους βασικούς πυλώνες του Ομίλου Σφακιανάκη: αξιοπιστία, ασφάλεια, εμπιστοσύνη.

Εμπνευσμένο από το αρχικό γράμμα της επωνυμίας Σφακιανάκη και περικλείοντας αλληλένδετες με αυτήν έννοιες όπως η ένωση και η συνέχεια, το νέο σήμα αποτυπώνει τη δυναμική διαδρομή του Ομίλου, “σαν μια σφραγίδα εμπιστοσύνης”.

Στη νέα εταιρική ταυτότητα ένα σύγχρονο τυπογραφικό σύστημα εναρμονίζεται με μια μπλε χρωματική παλέτα πολλαπλών διαβαθμίσεων αποτυπώνοντας την τόλμη (Sfakianakis Blue), τον εκσυγχρονισμό (Modern Blue) και τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα (Humanistic Light Blue) της φιλοσοφίας του Ομίλου.

Tα θεμελιώδη στοιχεία της νέας εταιρικής ταυτότητας αποτυπώνονται στο μότο “Passion for Motion”’, το οποίο εκφράζει το DNA του Ομίλου για συνεχή εξέλιξη και καινοτομία.

Για την αποκάλυψη της νέας εταιρικής ταυτότητας του ομίλου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Σταύρος Π. Τάκη, δήλωσε σχετικά: “Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τη νέα εταιρική μας ταυτότητα, η οποία αντικατοπτρίζει τις αξίες που μας οδηγούν καθημερινά: το πάθος, την υπευθυνότητα και τον σεβασμό προς τον πελάτη.

Η αλλαγή αυτή υπογραμμίζει ακόμα πιο έντονα την αφοσίωση στον στόχο μας να πρωταγωνιστούμε στους τομείς που δραστηριοποιούμαστε, μέσα από τη συνεχή εξέλιξη. Με γνώμονα την καινοτομία, την πρωτοπορία και την τεχνογνωσία, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις, θέτοντας ως κορυφαία προτεραιότητά μας την υψηλής ποιότητας εμπειρία του πελάτη, ξεπερνώντας πάντοτε τις προσδοκίες του”.

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Όμιλος Σφακιανάκη ολοκλήρωσε τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των υποδομών του μέσω AWS και διακρίθηκε στα Cloud Computing & SaaS Awards 2025....
Η BYD βρίσκεται και επίσημα στην Κύπρο μέσω του Ομίλου Σφακιανάκη και γιόρτασε το γεγονός με εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην πρωτεύουσα Λευκωσία....
Ο Όμιλος Σφακιανάκη επεκτείνει τη στρατηγική του παρουσία στην κυπριακή αγορά μέσω του Alpan Group, μέλος του ομίλου, ως επίσημου διανομέα της BYD....
Σε πανηγυρικό κλίμα πραγματοποιήθηκε το διήμερο 25-26 Ιανουαρίου το ετήσιο συνέδριο αντιπροσώπων Suzuki, σηματοδοτώντας ένα ελπιδοφόρο 2025....
Σε πανηγυρικό κλίμα πραγματοποιήθηκε το ετήσιο συνέδριο αντιπροσώπων της Suzuki έπειτα και από τα εξαιρετικά αποτελέσματα στις πωλήσεις της εταιρείας το 2024....
Νέα εποχή για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας με τον ΟΑΣΑ να ανακοινώνει ανέπαφες πληρωμές με τραπεζική κάρτα για όλα τα ΜΜΜ αρμοδιότητας του....