Το “καύσιμο” που επιλέγουν οι Ευρωπαίοι – Χωρίς αντίπαλο η βενζίνη

ταξινομήσεις
Για την ώρα δείχνει να μην μπορεί να απειληθεί από κάποιο διαφορετικό καύσιμο. Δείτε πως διαμορφώνεται η πρώτη τριάδα των καυσίμων σε Ευρώπη και Ελλάδα!

Με την δημοσίευση των στοιχείων για το πρώτο δίμηνο του έτους από τον ACEA, ενδιαφέρον έχει να δούμε την “πηγή τροφοδοσίας” που επιλέγουν οι Ευρωπαίοι για τα αυτοκίνητά τους, αλλά και να την συγκρίνουμε με την κατάσταση που επικρατεί στην ελληνική αγορά.

Δείτε επίσης: Το ιταλικό που “παίζει” χωρίς αντίπαλο – Best seller με διαφορά στην κατηγορία του

Μέσα στους πρώτους δύο μήνες, λοιπόν, η βενζίνη βρίσκεται στην κορυφή της Ευρώπης με σημαντική διαφορά, μιας και το μερίδιο της αγοράς της αγγίζει το 35,5%. Στην δεύτερη θέση ακολουθούν τα υβριδικά αυτοκίνητα, τα οποία καταγράφουν ένα 28,8%. Η πρώτη τριάδα συμπληρώνεται από το diesel, το οποίο ακολουθεί με σημαντικά μικρότερο ποσοστό, 13,1% για την ακρίβεια.

Ακολουθούν τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα με 11,5% και τα Plug-In υβριδικά με 7,5%. Όλα τα υπόλοιπα καύσιμα (φυσικό αέριο κ.α.) δεν ξεπερνούν αθροιστικά το μόλις 3,6%. Πριν πάμε στην ελληνική αγορά, αξιοσημείωτο είναι να αναφέρουμε πως μέσα στον περασμένο Φεβρουάριο οι ταξινομήσεις των αυτοκινήτων στις αγορές της Ευρώπης αυξήθηκαν συνολικά κατά 10,2% (995.059 ταξινομήσεις) και πλησιάζουν τον σημαδιακό αριθμό του ενός εκατ. ευρώ.

Τι συμβαίνει στην Ελλάδα;
Παρόμοιο σκηνικό ως προς το καύσιμο των νέων μοντέλων επικρατεί και στην Ελλάδα, με την βενζίνη να βρίσκεται στην κορυφή και να δείχνει ότι δεν “απειλείται” άμεσα από αντιπάλους, μιας και μέσα στο πρώτο δίμηνο κατέχει μερίδιο αγοράς της τάξης του 39,9%. Ακολουθούν τα υβριδικά αυτοκίνητα, τα οποία στους δύο πρώτους μήνες της χρονιάς καταγράφουν τη μεγαλύτερη αύξηση (+11,2%), εκτοξεύοντας το μερίδιο αγοράς τους στο 37,3%. Στην τρίτη θέση ακολουθεί το πετρέλαιο, το οποίο αυτό το διάστημα καταγράφει την μεγαλύτερη μείωση, με το μερίδιο αγοράς να πέφτει στο 11,9%, από το 19,5% του πρώτου διμήνου του 2023. Στην τέταρτη θέση βρίσκονται τα αυτοκίνητα που μπαίνουν στην πρίζα (αμιγώς ηλεκτρικά και Plug-In υβριδικά) με ποσοστό 9,7%. Κλείνουμε το υγραέριο που καταγράφει 1,1% και το φυσικό αέριο με 0,1% σε αυτό το διάστημα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;