Mercedes-AMG E 53 Hybrid: Με συνδυαστική ισχύ 585 ίππων η κορυφαία έκδοση

Mercedes-AMG E 53 Hybrid
Επίσημο ντεμπούτο για τη νέα Mercedes-AMG E 53 Hybrid που συνδυάζει καταιγιστικές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου...

Λίγους μήνες μετά την αποκάλυψη της νέας γενιάς του γερμανικού sedan, έφτασε η ώρα για την αποκάλυψη της πανίσχυρης Mercedes-AMG E 53 Hybrid. Η νέα berlina επιδόσεων των Γερμανών συνδυάζει 3λιτρο μοτέρ και Plug-In υβριδική τεχνολογία που εκτοξεύει την συνδυαστική ισχύ και μειώνει δραματικά την κατανάλωση.

Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση, με το sedan και το station-wagon αμάξωμα να διακρίνονται για τις sportive προσθήκες. Ενδεικτικά, εμπρός βλέπουμε νέο προφυλακτήρα, στο πλάι ζάντες μεγέθους 19 ιντσών (προαιρετικά 20 ή ακόμα και 21 ιντσών), ενώ στο πίσω μέρος φαίνονται οι στρογγυλές διπλές απολήξεις της εξάτμισης και ο διαχύτης. Στην περίπτωση της sedan έκδοσης ακόμα μία προσθήκη αποτελεί η διακριτική μαύρη αεροτομή που είναι ενσωματωμένη στο αμάξωμα.

Παρόμοιο σκηνικό επικρατεί και στο εσωτερικό, εκεί όπου η sportive φιλοσοφία συνδυάζεται με την απόλυτη πολυτέλεια. Στο βασικό εξοπλισμό υπάρχουν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα AMG, ενώ αλλαγή βλέπουμε και στο AMG τιμόνι με επένδυση δέρματος Nappa. Όσον αφορά στην ψηφιακή τεχνολογία, υπάρχουν δύο οθόνες, μία πίσω από το τιμόνι και μία στην κεντρική κονσόλα, με την τεράστια Superscreen MBUX να διατίθεται προαιρετικά.

Στάνταρ ενεργό σύστημα τετραδιεύθυνσης
Ανάλογα με την ταχύτητα, οι πίσω τροχοί κατευθύνονται είτε προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς (έως 100 χλμ./ώρα) είτε προς την ίδια κατεύθυνση (πάνω από 100 χλμ./ώρα).

Εξακύλινδρο μοτέρ και ένας ηλεκτροκινητήρας
Κάτω από το καπό της τετρακίνητης Mercedes-AMG E 53 Hybrid συναντάμε έναν εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας 3,0 λίτρων. Συνδυαστικά με ηλεκτροκινητήρα, η ισχύς εκτοξεύεται στους 585 ίππους και η ροπή στα 750 Nm. Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 3,8 δλ. (3,9 δλ. για την estate έκδοση αμαξώματος) και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 χλμ./ώρα. Σημαντικό είναι να αναφέρουμε επίσης ότι τα 140 χλμ./ώρα είναι εφικτά και χωρίς την ενεργοποίηση του θερμικού μοτέρ.

Όσο για τον ηλεκτροκινητήρα, την τροφοδοσία του αναλαμβάνει μία μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 28,6 kWh, η οποία εξασφαλίζει πάνω από 100 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας. Έτσι, με την μπαταρία πλήρως φορτισμένη, επιτυγχάνεται κατανάλωση έως 1,1 λτ. για τα πρώτα 100 χλμ. Για την φόρτιση προσφέρεται πηγή ισχύος 11 kW. Επιπλέον, ένας γρήγορος φορτιστής συνεχούς ρεύματος 60 kW για συνεχές ρεύμα διατίθεται κατόπιν αιτήματος. Αυτό επιτρέπει στη μπαταρία να φορτίζεται από 10% έως 80% σε περίπου 20 λεπτά.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;