Νέος κόμβος φόρτισης Audi με ισχύ έως 320 kW. Δείτε που βρίσκεται

Νέος κόμβος φόρτισης Audi
Με ισχύ έως και 320 kW έχουν την ευκαιρία να φορτίζουν τα μοντέλα τους και οι κάτοχοι Audi στον έκτο κατά σειρά κόμβο φόρτισης των Γερμανών στη Φρανκφούρτη.

Ειδικότερα, στην οδό Orber της Φρανκφούρτης, οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων όλων των μαρκών μπορούν πλέον να φορτίζουν τα οχήματά τους με ισχύ έως και 320 kW σε τέσσερις σταθμούς φόρτισης υψηλής ισχύος (HPC) χάρη στο νέο κόμβο που δημιούργησε εκεί η Audi.

Διαβάστε επίσης: Στο “σφυρί” σπάνιο Audi που κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την Porsche

Ενώ το αυτοκίνητό φορτίζει, οι οδηγοί μπορούν να ζήσουν μια ευχάριστη εμπειρία στο φανταστικό Klassikstadt Frankfurt που στεγάζεται σε διατηρητέο ιστορικό εργοστάσιο, οι εγκαταστάσεις του οποίου φιλοξενούν μεταξύ άλλων και μουσείο αυτοκινήτου.

Όλοι οι σταθμοί φόρτισης της Audi στο νέο κόμβο της είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να μην δημιουργούν εμπόδια: ένας περιστρεφόμενος βραχίονας, για τον οποίο έχει κατοχυρωθεί δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, οι οθόνες ρυθμιζόμενου ύψους και ο άφθονος χώρος, που επιτρέπει και σε αναπηρικό αμαξίδιο να κινείται με άνεση, καθιστούν τη φόρτιση εύκολη για όλους, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρία.

Διαβάστε επίσης: Το Audi Q4 e-tron με πλούσιο εξοπλισμό σε ελκυστική τιμή

Ο περιστρεφόμενος βραχίονας μειώνει το βάρος του καλωδίου φόρτισης περίπου κατά 60%. Έτσι οι χρήστες σε αναπηρικά αμαξίδια μπορούν να κρατούν το βύσμα CCS με το ένα τους χέρι και να μετακινούν το αναπηρικό τους αμαξίδιο με το άλλο. Μια βάση υποδοχής του συνδέσμου CCS βελτιστοποιεί περαιτέρω τη λειτουργία για τους χρήστες αναπηρικού αμαξιδίου, ενώ ένα στέγαστρο εμποδίζει το σύνδεσμο να βραχεί.

Στον κόμβο φόρτισης, η Audi αξιοποιεί μπαταρίες δεύτερης χρήσης από οχήματα δοκιμών που έχουν αποσυναρμολογηθεί. Έτσι μπορεί να χρησιμοποιηθεί η σύνδεση χαμηλής τάσης που είναι διαθέσιμη στο συγκεκριμένο σημείο και δεν χρειάζεται να εγκατασταθεί πρόσθετος μετασχηματιστής.

Χάρη στην προσωρινή δυνατότητα αποθήκευσης περίπου 1,05 MWh ενέργειας είναι διαθέσιμα και για τα τέσσερα σημεία φόρτισης – αρκετά για να φορτίσουν θεωρητικά περίπου 60 αυτοκίνητα χωρίς να υπάρχει διακοπή στην τροφοδότηση.

Μετά από δοκιμές στο Βερολίνο και το Μόναχο, ένα concept εξυπηρέτησης πελατών χρησιμοποιείται για πρώτη φορά και στη Φρανκφούρτη. Ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό παρέχει συμβουλές και βοήθεια μέσω κάμερας. Οι σύμβουλοι υποστήριξης μπορούν να ελέγχουν τη διαδικασία φόρτισης από απόσταση. Εάν προκύψουν δυσκολίες κατά την αναγνώριση, μπορούν να υποδείξουν για παράδειγμα τη δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική κάρτα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;