Δυνατό “come back” από τους Γάλλους – 50.000 παραγγελίες σε μία εβδομάδα

Renault 5
Ένα θρυλικό όνομα επέστρεψε και η Ευρώπη φαίνεται πως ήδη το "αγκάλιασε", όπως επιβεβαιώνουν οι παραγγελίες. Πάμε να το γνωρίσουμε...

Λίγο μετά την αποκάλυψη του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού Renault 5, οι Γάλλοι γνωστοποίησαν ότι ήδη έχουν δεχθεί περισσότερες από 50.000 παραγγελίες. Ο αριθμός είναι άκρως ενθαρρυντικός, μιας και η λίστα παραγγελιών του προσιτού μοντέλου πόλης έχει ανοίξει εδώ και μόλις μία εβδομάδα.

Δείτε επίσης: To ευρωπαϊκό best seller της Ford ανανεώθηκε – Οι τιμές του στην Ελλάδα

Με μήκος 3.920 χλστ., πλάτος 1.770 και ύψος στα 1.500 χλστ. το νέο και αμιγώς ηλεκτρικό Renault 5 ανήκει στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων και θέλει να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην αστική καθημερινότητα των οδηγών του, κάτι που φαίνεται και από τη σχεδίαση της καμπίνας του.

Το ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech διαθέτει μια μεγάλη οθόνη αφής πολυμέσων 10,1 ιντσών με ένα φωτεινό και διαισθητικό περιβάλλον χειρισμού. Ο γραφικός και ηχητικός σχεδιασμός της ακολουθίας υποδοχής εξελίχθηκε σε συνεργασία με το ινστιτούτο μουσικής και ήχου Ircam και με τον θρυλικό συνθέτη ηλεκτρονικής μουσικής Jean-Michel Jarre. Ο ίδιος ανέπτυξε επίσης τα ηχητικά τοπία στο όχημα και το σύστημα VSP, έναν εξωτερικό προειδοποιητικό ήχο που εκπέμπει το αυτοκίνητο όταν κινείται με ταχύτητα μικρότερη από 30 χλμ./ώρα για να προειδοποιεί τους πεζούς.

Έως 150 ίπποι και 400 χλμ. αυτονομίας
Κάτω από το καπό, ο κινητήρας του ηλεκτρικού Renault 5 E-Tech είναι πιο συμπαγής από τους κινητήρες των ηλεκτρικών Megane και Scenic στους οποίους βασίζεται. Καθώς δεν διαθέτει μόνιμους μαγνήτες, δεν χρησιμοποιεί σπάνιες γαίες και με αυτόν τον τρόπο τον αντίκτυπό του στο περιβάλλον. O κινητήρας θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις ισχύος με 95, 120 και 150 ίππους. Στην κορυφαία από πλευράς ισχύος έκδοση η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε λιγότερα από οχτώ δευτερόλεπτα -η Renault δεν έχει ανακοινώσει ακόμη ακριβείς τιμές ούτε για τις μικρότερες εκδόσεις- και η τελική φτάνει τα 150 χλμ.ώρα.

Το ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech φέρει φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος 11 kW, είναι διαθέσιμο με συστοιχίες μπαταριών 40 και 52 kWh και έχει αυτονομία έως 400 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP. Προσφέρει, επίσης, μια σπάνια δυνατότητα για την κατηγορία ηλεκτρικών αυτοκινήτων πόλης: να ρυμουλκήσει τρέιλερ με βάρος έως 500 κιλά.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;