Δοκιμάζουμε ένα από τα δημοφιλέστερα SUV στην ηλεκτρική του έκδοση

δημοφιλέστερα B-SUV
Η εμπορική του πορεία είναι εξαιρετική σε Ελλάδα και Ευρώπη! Το ανανεωμένο SUV βρέθηκε στα χέρια μας στην έκδοση με diesel κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο...

Το Peugeot 2008 έχει καταφέρει να εδραιωθεί στην κατηγορία των SUV και το 2023 τερμάτισε στην δεύτερη θέση των ταξινομήσεων στην κατηγορία των B-SUV. Πρόσφατα μάλιστα ανανεώθηκε αισθητικά. Η πρώτη μας επαφή μαζί του έγινε στην έκδοση με τον δημοφιλή κινητήρα πετρελαίου των 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, ενώ πλέον ήρθε η ώρα να το δούμε στην ηλεκτρική έκδοσή του με τους 156 ίππους.

Αλλαγές στα σημεία
Το ανανεωμένο Peugeot 2008 xαρακτηρίζεται από τους τρεις πλέον κάθετους φωτεινούς “όνυχες” που είναι ενσωματωμένοι στα μαύρα γυαλιστερά πλαίσια του προφυλακτήρα του νέου 2008. Όλες οι εκδόσεις ενσωματώνουν αυτή τη νέα φωτιστική υπογραφή. Νέα είναι και τα πίσω LED σώματα που φέρουν επανασχεδιασμένους τους τρεις εμβληματικούς όνυχες. Επιπλέον αλλαγές βλέπουμε στην εμπρός μάσκα, η οποία φέρει το χρώμα του αμαξώματος, ενώ από το πίσω μέρος έχει αφαιρεθεί το σήμα. Την θέση του έχει πάρει το όνομα της Peugeot με νέα γραμματοσειρά. Όσον αφορά στις διαστάσεις του, το μήκος του είναι στα 4.300 χλστ. ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 1.770 και 1.530 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιό του από την άλλη είναι στα 2.605 χλστ. Εννοείται ότι δεν απουσιάζουν τα γνωστά crossover στοιχεία, όπως για παράδειγμα η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, οι πλαστικές επενδύσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος και οι ράγες στην οροφή.

Εσωτερικό: Μοντέρνο και ποιοτικό
Το ανανεωμένο Peugeot 2008 διαθέτει το γνωστό i-cockpit στην τελευταία γενιά του, με το οποίο εφοδιάζονται τα μοντέλα της γαλλικής μάρκας. Το μικρό τιμόνι δημιουργεί θετική εντύπωση και προδιαθέτει τον οδηγό να “διασκεδάσει” την οδήγηση καθώς έχει μικρή διάμετρο και παχιά στεφάνη. Βέβαια, οι πιο ψηλοί θα πρέπει να συνηθίσουν να το τοποθετούν ελαφρώς χαμηλότερα, για να έχουν έτσι απροβλημάτιστη ορατότητα προς τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ένας πίνακας οργάνων από τους εντυπωσιακότερους που έχουμε δει, καθώς διαθέτει τριασδιάστατη προβολή (όχι τρισδιάστατα γραφικά απλώς). Ο έλεγχος του συστήματος συνδεσιμότητας, γίνεται μέσω οθόνης αφής φυσικά η οποία είναι 10 ιντσών. Μία από τις αλλαγές που βλέπουμε στο εσωτερικό είναι η απουσία του επιλογέα, την θέση του οποίου έχει πάρει πλέον ο γνωστός “shift by wire” διακόπτης.

Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ποιοτικά, ενώ υπάρχουν αρκετές θήκες μικροαντικειμένων καθώς και χωροταξικές λύσεις. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 434 λίτρα, έχει διπλό πάτο, ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων φτάνει στα 1.496 λίτρα. Στην πράξη τέσσερις ενήλικες θα ταξιδέψουν άνετα, ενώ πέμπτος (τρίτος στο κέντρο του πίσω καθίσματος) θα χωρέσει μόνο αν είναι μικρόσωμος και θα πρέπει να κάνει περιορισμούς.

Κάτω από το καπό του, το ηλεκτρικό Peugeot e-2008 στην συγκεκριμένη έκδοση έχει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 156 ίππων, με 48,1 kWh μπαταρία ιόντων λιθίου. Χαρακτηριστικό που στην πράξη χαρίζει περί τα 400 χλμ. αστικής αυτονομίας, πάντα στο πρόγραμμα ECO (διαθέτει επίσης Normal και Sport). Τιμή που υποχωρεί στα 330 χλμ. σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου. Όσον αφορά στη φόρτισή του, ο ενσωματωμένος φορτιστής του ανανεωμένου Peugeot e-2008 είναι ισχύος 11 kW (φόρτιση σε περίπου 4 ώρες και 30 λεπτά), ενώ σε έναν ταχυφορτιστή το γαλλικό SUV έχει τη δυνατότητα να φορτίσει με μέγιστη ισχύ 100 kW.

Όσον αφορά την τιμή του, αυτή ξεκινά από τα 42.000 ευρώ (χωρίς κρατική επιδότηση) για την έκδοση Active και φτάνει στα 46.500 για την έκδοση GT που είναι και αυτή της δοκιμής μας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;