Νέα ειδική έκδοση Abarth 695 75° Anniversario

Νέα ειδική έκδοση Abarth 695 75° Anniversario
Η Abarth αποτίνει φόρο τιμής στον κινητήρα εσωτερικής καύσης T-Jet και παρουσιάζει γι' αυτό τον λόγο την ειδική έκδοση.

Η Abarth θα κλείσει σύντομα τα 75 χρόνια και μπορεί το μέλλον της να διαγράφεται εξηλεκτρισμένο, το παρελθόν και το παρόν της όμως ανήκουν σχεδόν εξολοκλήρου σε μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Διαβάστε επίσης: Προ των πυλών το ισχυρότερο Abarth όλων των εποχών

Για να γιορτάσει το ορόσημο που έρχεται αλλά και τις δημιουργίες της με θερμικούς κινητήρες, η ιταλική εταιρεία προχώρησε στην παρουσίαση του περιορισμένης παραγωγής 695 75° Anniversario, το οποίο θα διατεθεί συνολικά σε 1.368 αντίτυπα.

Ο αριθμός του περιορισμένης παραγωγής Abarth μοιάζει τυχαίος αλλά δεν είναι και αναφέρεται στην χωρητικότητα του υπετροφοδοτούμενου T-Jet κινητήρα των 1,4 λίτρων (1.368 κ.εκ.).

Διαβάστε επίσης – Έρευνα “Κυνήγι της ευτυχίας” στην πίστα ή το γυμναστήριο;

Το εν λόγω μοτέρ, κυρίως με τη βοήθεια ενός υπερσυμπιεστή Garrett GT 1446 αποδίδει 180 ίππους και 250 Nm και προσδίδει εξαιρετικές επιδόσεις στον μικρό Σκορπιό: τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 6,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 225 χλμ./ώρα.

Η Abarth έχει τοποθετήσει επίσης εξάτμιση Record Monza με ενεργή πεταλούδα, ενώ για τη συμπεριφορά του 695 75° Anniversario φροντίζουν τα αμορτισέρ Koni FSD που βρίσκονται και στους δύο άξονες. Για το σύστημα πέδησης έχουν χρησιμοποιηθεί αεριζόμενοι δίσκοι 305 χλστ. και αλουμινένιες δαγκάνες της Brembo σε μαύρο χρώμα.

Από τις υπόλοιπες εκδόσεις η νέα επετειακή ξεχωρίζει και εξωτερικά με τον τεράστιο Σκορπιό στην οροφή να τοποθετείται εκεί για πρώτη φορά. Η Abarth επέλεξε το χρυσό χρώμα για τα γραφικά που στολίζουν το μικρό αμάξωμα, ενώ χρυσές είναι βαμμένες και οι ζάντες των 17 ιντσών.

Αλλαγές έχουμε και στο εσωτερικό με το ταμπλό φέρει επένδυση Alcantara, όπως και άλλες επιφάνειες της καμπίνας, ενώ τα νέα ανθρακονημάτινα καθίσματα προέρχονται από τη Sabelt. Για τη νέα επετειακή έκδοση δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό το πότε θα πατήσει τους τροχούς της στην ελληνική αγορά.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;