Οδήγηση στο χιόνι και τον πάγο – To Υπουργείο Μεταφορών συμβουλεύει (+video)

συμβουλές
Πότε βάζουμε το χειμερινό σετ ελαστικών; Σε ποιον άξονα μπαίνουν οι αλυσίδες; Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δημοσίευσε video με χρήσιμες συμβουλές...

Στο πλαίσιο των μέτρων προστασίας οδηγών και επιβατών από τις χιονισμένες και
παγωμένες διαδρομές, τo Υπ. Υποδομών και Μεταφορών κοινοποίησε οδηγίες σχετικά με την οδήγηση σε ακραίες καιρικές συνθήκες.

Διαβάστε επίσης: Υποχρεωτικές οι “αλυσίδες” στην Αττική – Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. και το πρόστιμο

Η αρμόδια για τον τομέα των Μεταφορών Υφυπουργός Χριστίνα Αλεξοπούλου,
δήλωσε σχετικά: “Εν όψει των πολύ χαμηλών θερμοκρασιών που αναμένονται για κάποιες ημέρες του χειμώνα, όπως αυτές που φέρνει ήδη η κακοκαιρία και ο χιονιάς,
προτρέπουμε τους συμπολίτες μας να ακολουθήσουν τις συμβουλές των ειδικών
της οδικής ασφάλειας, τις οποίες ενσωματώσαμε στο συνοπτικό βίντεο που
έχουμε δημοσιεύσει. Οι παγωμένες μέρες και οι χιονισμένες επιφάνειες απαιτούν
ιδιαίτερη προσοχή τόσο για τον οδηγό και τους επιβάτες όσο και για την σωστή
λειτουργία των οχημάτων. Ας ακολουθήσουμε λοιπόν αυτές τις απλές και
χρηστικές οδηγίες, για το καλό όλων μας”.

αλυσίδες χιονιού

Ειδικότερα, τις ημέρες με χιόνι, πάγο ή χαμηλές θερμοκρασίες για την Οδική μας
ασφάλεια είναι σημαντικά τα εξής:
– Προβλέπουμε ότι χρειάζεται επιπλέον σύστημα πρόσφυσης (αλυσίδες ή
χιονοκουβέρτες) και τα τοποθετούμε με ασφάλεια πριν γλιστρήσουμε.
– Δεν σταματάμε αφού γλιστρήσουμε, για να βάλουμε αλυσίδες
παρακωλύοντας την κυκλοφορία.
– Βάζουμε αλυσίδες στον άξονα κίνησης. Στα τετρακίνητα εμπρός για να
έχουμε τιμόνι.
– Σε χιονισμένη επιφάνεια ένα δικίνητο αυτοκίνητο με χειμερινά ελαστικά
κινείται με μεγαλύτερη ασφάλεια από ένα τετρακίνητο με θερινά ελαστικά.
– Η χρήση χειμερινών ελαστικών ενδείκνυται σε θερμοκρασίες κάτω των 7
βαθμών Κελσίου.
– Τα θερινά ελαστικά δεν προσφέρουν ικανή πρόσφυση σε χιόνι, πάγο.
– Αποφεύγουμε την κίνηση νύχτα ή ξημερώματα γιατί είναι πιθανός ο
παγετός.
– Εκτιμούμε καταστάσεις, αντιδρούμε ήπια, σε τιμόνι, φρένο, γκάζι.
– Δεν ρισκάρουμε, ούτε επιχειρούμε χωρίς κατάλληλη εκπαίδευση.
– Σε παγωμένες επιφάνειες αποφεύγουμε να πατήσουμε φρένο ή γκάζι.
– Ξεχιονίζουμε τις ράμπες και το αυτοκίνητο ενόσω το χιόνι είναι φρέσκο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;