Διασκεδαστική oδήγηση σε όλες τις συνθήκες για το MINI Cooper SE

MINI Cooper SE τα χιόνια
Tη φημισμένη αίσθηση go-kart σε όλες τις καιρικές συνθήκες σχεδιάστηκε για να προσφέρει το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE των 218 ίππων.

Έχοντας ελαφρώς μεγαλύτερο μετατρόχιο και μεταξόνιο, το νέο MINI Cooper SE θέλει να ξεχωρίζει στον δρόμο όλες τις εποχές προσφέροντας διασκέδαση στο χιόνι και τον πάγο.

Διαβάστε επίσης: 60 χρόνια από τη νίκη του Mini στο Rally Μόντε Κάρλο

Ο ηλεκτροκινητήρας του νέου μοντέλου της βρετανικής εταιρείας αναπτύσσει αβίαστα την ισχύ των 218 ίππων και τη συνδυάζει με αμεσότητα και ακρίβεια που προκύπτει απότο στιβαρό του πλαίσιο. Η γνώριμη άμεση απόκριση του τιμονιού παρέχει ευελιξία, ενώ το σύστημα πέδησης εξασφαλίζει μέγιστη ασφάλεια ακόμη και σε βρεγμένους και ολισθηρούς δρόμους.

“Το MINI Cooper SE ηλεκτρίζει την αίσθηση go-kart που χαρακτηρίζει τη μάρκα και υπογραμμίζει την εξαιρετική θέση της MINI σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Χάρη στη φιλοσοφία αμιγούς ηλεκτροκίνησης, το νέο MINI συνδυάζει μέγιστο συναίσθημα και ελάχιστο αποτύπωμα και θεωρείται ένα ισχυρό σύμβολο για το μέλλον της μάρκας”, σχολιάζει σχετικά η Stefanie Wurst, επικεφαλής της MINI.

Διαβάστε επίσης: Με 170 ίππους η “βασική” έκδοση του νέου MINI Countryman C

Σε ανηφορικές διαδρομές καθώς και σε κατηφόρες σε παγωμένη επιφάνεια, η λειτουργία Active Slip Regulation βελτιστοποιεί την πρόσφυση και μεταφέρει ελεγχόμενα στο δρόμο μέγιστη ροπή έως και 330 Nm.

Η μπαταρία υψηλής τάσης με ενεργειακή χωρητικότητα 54,2 kWh, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία έως και 402 χλμ. στον κύκλο WLTP, είναι εγκατεστημένη στο δάπεδο του οχήματος συμβάλλοντας στην ισορροπημένη κατανομή του βάρους. Αυτό σημαίνει ότι το MINI Cooper SE έχει χαμηλό κέντρο βάρους και, σε συνδυασμό με την απόδοση της ανάρτησης και τα χαρακτηριστικά απόσβεσης που προσφέρει, ελίσσεται ιδιαίτερα ομαλά στο δρόμο.

Το κλασικό Mini, χάρη στους εξαιρετικά κοντούς προβόλους του, εντυπωσίασε με το ευέλικτο compact σχήμα του. Το κλασικό Mini έγινε θρύλος τη δεκαετία του 1960, όταν πέτυχε τρεις νίκες στη γενική κατάταξη στο Ράλι Μόντε Κάρλο έχοντας απέναντί του πολύ ισχυρότερους αντιπάλους. Και όπως ακριβώς τα κλασικά μοντέλα Mini κινούνταν με ασφάλεια και ταχύτητα στους χιονισμένους δρόμους πριν από 60 χρόνια, έτσι και το τωρινό Cooper SE κινείται σήμερα απροβλημάτιστα στο χιόνι και τον πάγο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;