Όταν η Mazda συνεργάστηκε με τη Haribo

Στις αρχές της δεκαετίας του 1990, η Mazda ένα μια συνεργασία με την Haribo που θα έφερνε στη ζωή κάτι μοναδικό - την περιορισμένη έκδοση Mazda 121 "Goldy".
Mazda 121 Goldy -Haribo

Έχοντας πολλά και σημαντικά ορόσημα στην ιστορία της η Mazda είναι γνωστή σε ολόκληρο τον κόσμο. Λίγοι, όμως, γνωρίζουν, τη συνεργασία μεταξύ των Ιαπώνων και της γερμανικής εταιρείας ζαχαρωτών Haribo, που παράγει τα γνωστά gummy bears, συνεργασία οδήγησε στη δημιουργία του Mazda 121 “Goldy”.

Διαβάστε επίσης: Ακόμη πιο εύκολη η απόκτηση ενός Mazda SUV. Δείτε πώς

Η περιορισμένη έκδοση “Goldy” του Mazda 121, δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Haribo και η παραγωγή της περιορίστηκε σε μόλις 1.000 μονάδες. Σχεδιασμένα αποκλειστικά για τις αγορές της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Ελβετίας, τα 121 Goldy είχαν θέμα τα διάσημα ζελεδάκια Haribo Gold Bears και έτσι πήραν το φωτεινό “χρυσαφί” χρώμα της συσκευασίας τους.

Σχεδιασμένο από τη Hofele Design – μια εταιρεία γνωστή για τη βελτίωση πολυτελών γερμανικών αυτοκινήτων – το “Goldy” είχε ειδικό εξοπλισμό. Αυτός περιλάμβανε ένα δερμάτινο τιμόνι Momo με κίτρινες ραφές και ένα χρυσό αρκουδάκι Haribo στο κέντρο, σκίαστρο πίσω παρμπρίζ με πολύχρωμο σχέδιο gummy bear και ένα σετ τροχοκαλύμματα με αρκουδάκια Haribo.

Διαβάστε επίσης – Mazda 787B: Η πρώτη νίκη των Ιαπώνων στο Le Mans έγινε με Wankel!

Η αγορά καθενός από τα 1.000 121 Goldy συνοδευόταν από 100 σακούλες ζελεδάκια Haribo Gold Bears και ένα μεγάλο λούτρινο αρκουδάκι κίτρινου χρώματος.

Για την καλύτερη επικοινωνία του αυτοκινήτου, το Mazda 121 “Goldy” προωθήθηκε ως έπαθλο σε λαχειοφόρο που διοργανώθηκε από τη Haribo στα πλαίσια του διαγωνισμού, “Win gold with Haribo: Mazda 121. The Haribo Gold Bear goes for the Mazda 121”.

Το 121 “Goldy” έφερε τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,3 λίτρων, ο οποίος απέδιδε 72 ίππους, με τη μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 155 χλμ/ώρα και τα 0-100 χλμ/ώρα να επιτυγάχοντα σε 11,4 δευτερόλεπτα, ενώ το βάρος μόλις που ξεπερνούσε τα 800 κιλά.

Σήμερα, η ιαπωνική εταιρεία διατηρεί ένα από τα αυτοκίνητα “Goldy” στο Μουσείο Κλασικών Αυτοκινήτων Mazda Frey στο Augsburg της Γερμανίας, το μοναδικό μουσείο της Mazda που βρίσκεται εκτός Ιαπωνίας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;