Πύραυλος εδάφους-εδάφους το Koenigsegg Jesko στην πίστα (Video)

Koenigsegg Jesko Gotland Ring video 2023
To πανίσχυρο Koenigsegg Jesko των 1.600 ίππων δείχνει τις δυνατότητές του εντός πίστας, στα πάτρια εδάφη της Σουηδίας εξοπλισμένο με το αεροδυναμικό πακέτο "Attack".

Μια πολύ καλή εικόνα από τις δυνατότητες του Jesko θέλησε να δείξει η Koenigsegg με μια επίσκεψη στην πίστα Gotland Ring, η οποία βρίσκεται στο ομώνυμο νησί περίπου οχτώ ώρες μακριά από την έδρα της σουηδικής εταιρείας.

Διαβάστε επίσης: Ταιριάζουν τα χειμερινά ελαστικά στο κλίμα και τις συνθήκες της χώρας μας;

Με τον οδηγό δοκιμών Niklas Lilja και πολύ καλές συνθήκες αφού η θερμοκρασία του περιβάλλοντος βρισκόταν στους 18 βαθμούς Κελσίου και το οδόστρωμα στργνό, στο video που δημοσίευσε η Koenigsegg βλέπουμε το Jesko να… καταπίνει με λαιμαργία τις ευθείες τις πίστας των 7,3 χιλιομέτρων που θυμίζει με τη διαμόρφωσή της ελαφρώς την Πράσινη Κόλαση του Nurburgring.

Σύμφωνα με τους Σουηδούς, το Jesko που επισκέφτηκε το Gotland Ring ήταν εξοπλισμένο με το αεροδυναμικό πακέτο «Attack» το οποίο δίνει έμφαση στην αύξηση της κάθετης δύναμης και της ταχύτητας που μπορεί να στρίψει το σουηδικό hyper car, σε αντίθεση με το πακέτο «Absolut», το οποίο αυξάνει τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και βοηθά στην επίτευξη της μέγιστης τελικής ταχύτητας.

Δείτε επίσης: Οδηγός Honda S2000 πατά τέρμα το γκάζι στο βρεγμένο… και τιμωρείται! (+video)

Το Jesko μάλιστα που επισκέφτηκε την πίστα είχε βενζίνη 98 οκτανίων στο ρεζερβουάρ του, κάτι που σημαίνει ότι η μέγιστη απόδοσή του για την περίσταση… περιοριζόταν στους 1.298 ίππους και τα 1.000 Nm ροπής. Ένα νούμερο πολύ μακριά από τις πραγματικές δυνατότητες του πεντάλιτρου V8 μοτέρ με τους δύο υπερσυμπιεστές που μπορεί να φτάσει τους 1.600 ίππους και τα 1.500 Nm με βιοκαύσιμο E85.

Παρά τη χαμηλότερη σε σχέση με το μέγιστο απόδοση, το Jesko γύρισε τη σουηδική πίστα σε 2:56.97, σύμφωνα με την Koenigsegg με τον Lilja να αναφέρει πως πίεσε το hypercar στο 90% περίπου των δυνατοτήτων του.

Οι Σουηδοί έψαξαν να βρουν το σχετικό ρεκόρ της πίστας και ενώ αυτό δεν υπάρχει επίσημα ανακάλυψαν ότι το κτήνος που ακούει στο όνομα Porsche GT3RS MR έχει γυρίσει το Gotland Ring σε 3:04.83, ενώ ο επίσημος χρόνος του στο Nurburgring είναι κάτω από επτά λεπτά.

Όχι και άσχημα για μια επίσκεψη στη σουηδική πίστα η οποία δεν πραγματοποιήθηκε για την επίτευξη του απόλυτου γύρου. Δείτε και εσείς το Jesko σε δράση στο ακόλουθο video.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;