Mercedes-Benz E-Class: Απλά… το καλύτερο luxury sedan στον κόσμο! (+video)

Λίγα είναι τα αυτοκίνητα για τα οποία μπορείς να πεις πως είναι τα... καλύτερα στον κόσμο στην κατηγορία τους και η Mercedes E-Class είναι ένα από αυτά!

Η Mercedes-Benz E-Class δεν είναι… χθεσινή, ούτε από τα αυτοκίνητα που λέμε τα τετριμμένα τύπου… ήρθε για να μείνει! Βλέπετε, το γερμανικό σεντάν κάνει καριέρα εδώ και περισσότερο από 7 δεκαετίες. Και μάλιστα με ιδιαίτερη εμπορική επιτυχία καθώς πρωταγωνιστεί παραδοσιακά στην κατηγορία της, στην οποία και αποτελεί το “gold standard”. Από το 1946, η Mercedes-Benz έχει κατασκευάσει περισσότερα από 16 εκατομμύρια οχήματα της ανώτερης μεσαίας κατηγορίας. Η κληρονομιά της E-Class ανάγεται στις πρώτες ημέρες της μάρκας. Στις αρχές του 20ου αιώνα, οι προηγούμενες εταιρείες από τις οποίες προέκυψε η Mercedes-Benz παρουσίασαν αντίστοιχα οχήματα στην αγορά. Η νέα γενιά λοιπόν δεν θα μπορούσε παρά να είναι ένας άξιος συνεχιστής μιας μακράς παράδοσης επιτυχιών στην κατηγορία business sedan, ενώνοντας παράλληλα το παρελθόν και το μέλλον με θερμικούς κινητήρες και ηλεκτρική ενέργεια!

Και μιας και μιλάμε για… πάντρεμα του παρελθόντος με το μέλλον δεν θα μπορούσαμε παρά να ξεκινήσουμε με την εξωτερική εικόνα της νέας E-Class. Η σύνδεση του παραδοσιακού με το μοντέρνο γίνεται ιδιαίτερα εμφανής και με το παραπάνω στην εμπρός μάσκα. Ανάλογα με τη γραμμή εξοπλισμού, η τρισδιάστατη επένδυση ψυγείου είναι σύγχρονης ή κλασικής σχεδίασης. Προαιρετικά η επένδυση ψυγείου διατίθεται και με φωτιζόμενο πλαίσιο σε όλες τις εξοπλιστικές εκδόσεις. Όσον αφορά στις αλλαγές σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά, στη νέα γενιά παρατηρούμε LED σώματα εμπρός και πίσω, ενώ οι χειρολαβές στο πλαϊνό τμήμα είναι κρυμμένες. Στο πίσω μέρος υπάρχει μία νίκελ λωρίδα που διατρέχει το αμάξωμα κατά πλάτος. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με τα φωτιστικά σώματα που ενώνονται με LED λωρίδα. Το μήκος της Mercedes E-Class είναι 4.949 χλστ., το πλάτος είναι 1.880 χλστ. και το ύψος 1.468 χλστ. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι το μεταξόνιο έχει αυξηθεί συγκριτικά με τον προκάτοχο κατά 22 χλστ. (2.961 χλστ.).

Αφήνοντας την επιβλητική εξωτερική εμφάνιση, περνάμε στο εσωτερικό το οποίο είναι πιο hi-tech από ποτέ. Εκεί, θέτοντας και πάλι τον πήχη στην κατηγορία του, συναντάμε το Superscreen MBUX. Ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό και αποτελείται από τρείς ξεχωριστές οθόνες, με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον να εντοπίζεται σε αυτήν που βρίσκεται στην πλευρά του συνοδηγού καθώς οι άλλες είναι κάτι… αναμενόμενο. Η τελευταία, προσφέρει την δυνατότητα στον συνεπιβάτη να παρακολουθεί την αγαπημένη του ταινία την ώρα του ταξιδιού. Μάλιστα, έχει κατασκευαστεί με τέτοιον τρόπο ώστε να είναι αόρατη

από την πλευρά του οδηγού, προκειμένου να μην του αποσπά την προσοχή (πάντα η Mercedes δίνει προτεραιότητα στην ασφάλεια). Δεν είναι μόνο οι ταινίες όμως, καθώς επιπλέον, στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας της έχει ενσωματωθεί το Tik Tok, αλλά και το δημοφιλές παιχνίδι Angry Bird, τα οποία είναι διαθέσιμα μόνο όταν η E-Class είναι ακινητοποιημένη (εντάξει, λογικό). Επιπλέον, ένα από τα νέα, εντυπωσιακά στοιχεία που συναντάμε είναι η selfie κάμερα, η οποία επιτρέπει στους επιβάτες να μετατρέπουν την καμπίνα σε γραφείο, κάνοντας τηλεδιασκέψεις μέσω Webex ή Zoom. Γιατί αν έχεις E-Class έχεις απαιτήσεις σε όλα τα επίπεδα και προφανώς οι ρυθμοί της καθημερινότητάς σου είναι ξέφρενοι σε όλα τα επίπεδα! Επίσης, για χάρη της εργονομίας, πλέον τα βασικά εικονίδια στην κεντρική και τις προαιρετικές οθόνες επιβατών είναι απλούστερα και κωδικοποιημένα ανά χρώμα για να ταιριάζουν με τα πλακίδια των smartphone. Όσον αφορά τον προσφερόμενο χώρο, για τους επιβάτες έχει γενναιόδωρες διαστάσεις, κάτι που οφείλεται και στο μακρύτερο κατά δύο εκατοστά μεταξόνιο σε σχέση πάντοτε με το μοντέλο που αντικαθιστά (2.961 χιλιοστά). Από την άλλη ο χώρος αποσκευών είναι στα 540 λίτρα.

Εκτός όμως από αυτά που… φαίνονται εξωτερικά και εσωτερικά, η Mercedes έχει φροντίσει ώστε το καλύτερο luxury sedan στον κόσμο να είναι μια… χρονική γέφυρα ανάμεσα στο παρελθόν και στο μέλλον της αυτοκίνησης και σε όσα… δεν φαίνονται. Τουλάχιστον όχι με την πρώτη ματιά. Και εννοούμε προφανώς, όσα βρίσκονται κάτω από το αμάξωμά της. Συγκεκριμένα, η νέα Mercedes E-Class προσφέρεται με τρία ήπια υβριδικά συστήματα και τρία PHEV (Plug In). Το ένα είναι βενζίνης (E 200) και αποδίδει 204+23 ίππους συνδυάζοντας 2λιτρο μοτέρ και ηλεκτροκινητήρα. Ενδεικτικά, τα 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 7,5 δλ. Ακολουθούν δύο mild hybrid συστήματα πετρελαίου (Ε 220 d και E 220 d 4MATIC). Αμφότερα εξοπλίζονται με 2λιτρο μοτέρ και ηλεκτροκινητήρα αποδίδοντας 197+23 ίππους, με την δεύτερη έκδοση να προσφέρει επιπλέον σύστημα τετρακίνησης.

Πάμε και στα Plug-In υβριδικά συστήματα, τα οποία εξοπλίζονται με μπαταρία 25,4 kWh που προσφέρει πάνω από 100 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία και ηλεκτροκινητήρα 129 ίππων. Για αρχή η γερμανική εταιρεία προσφέρει μόνο κινητήρα βενζίνης, με την E 300 e να αποδίδει συνδυαστικά 312 ίππους και 550 Nm ροπής. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής της ίδιας έκδοσης και με τετρακίνηση (E 300 e 4MATIC), ενώ στην κορυφή συναντάμε την E 400 e 4MATIC που αποδίδει συνδυαστικά 381 ίππους και 650 Nm. Ενδεικτικά, στην τελευταία έκδοση τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 5,3 δλ.

Η βιωσιμότητα της νέας E-Class όμως δεν αφορά μόνο τα μοτέρ αλλά και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στην κατασκευή της. Συγκεκριμένα, πολλά εξαρτήματα της E-Class κατασκευάζονται εν μέρει από υλικά εξοικονόμησης πόρων (ανακυκλωμένα υλικά και ανανεώσιμες πρώτες ύλες).

Η νέα Mercedes E-Class βρίσκεται ήδη στην χώρα μας και περισσότερα για αυτήν μπορείτε να διαβάσετε και να δείτε κάνοντας κλικ εδώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;