Ο 5λιτρος V8 της Koenigsegg Jesko στον πάγκο δυναμομέτρησης – Δυναμώστε τον ήχο! (+video)

Koenigsegg Jesko
Με πίεση υπερπλήρωσης στα 2,2 bar και μέγιστη ισχύ 1.600 ίππων! Ο κινητήρας της Koenigsegg Jesko στον πάγκο δυναμομέτρησης...

Στην εποχή του downsizing και του εξηλεκτρισμού κινητήρων, σπάνια συναντάμε μηχανολογικά “θηρία” σαν το συγκεκριμένο. Μέσα από ένα video που ανέβηκε στον επίσημο λογαριασμό της στο Youtube, η σουηδική εταιρεία του Christian Von Koenigsegg μας δίνει την ευκαιρία να δούμε την αίθουσα εξέλιξης και να ακούσουμε το 5λιτρο μοτέρ της Koenigsegg Jesko!

H Koenigsegg Jesko ονομάστηκε έτσι προς τιμήν του Jesko von Koenigsegg, πατέρα του ιδρυτή της εταιρείας, Christian. Έχοντας μεγάλη παράδοση στην κατασκευή κινητήρων, η Koenigsegg έκανε ξανά το… θαύμα της. Το Jesko εξοπλίζεται με νέο 5λιτρο V8 κινητήρα, ο οποίος λειτουργεί με δύο τούρμπο.

Η ισχύς του φτάνει στους 1280 ίππους με πίεση 1,7 bar και βενζίνη 95 οκτανίων, ενώ μπορεί να αυξηθεί στους 1600 ίππους, όταν η πίεση αυξηθεί στα 2,2 bar και χρησιμοποιηθεί βιοκαύσιμο E85. Με όριο στροφών στις 8500 και ροπή μεταξύ 1000 και 1500 Nm, ανάλογα με το καύσιμο που χρησιμοποιείται, είναι φανερό πως το Jesko εκτινάσσει τις επιδόσεις του σε άλλα επίπεδα.

Η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω ενός πρωτοποριακού 9τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων, το οποίο αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου από την Koenigsegg. Το κιβώτιο LST (Light Speed Transmission) έχει βάρος μόλις 90 κιλών και αποτελεί, σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, τη μεγαλύτερη εξέλιξη στον τομέα των κιβωτίων, μετά την εμφάνιση του διπλού συμπλέκτη.

Ακολουθεί το σχετικό video και από το στιγμιότυπο 18.00 θα έχετε την ευκαιρία να ακούσετε αυτό το μοναδικό δημιούργημα να “σκαρφαλώνει” μέχρι τις περίπου 8.000 σ.α.λ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;