Η BMW Σειρά 7 θα οδηγείται σύντομα χωρίς χέρια

bmw σειρά 7 οδήγηση χωρίς χέρια
Η αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 3 που επιτρέπει στον οδηγό να απομακρύνουν τα χέρια τους από το τιμόνι θα είναι σύντομα διαθέσιμη στη νέα BMW Σειρά 7.

Με την ονομασία BMW Personal Pilot L 3, η νέα λειτουργία που θα προσφέρουν οι Βαυαροί στη Σειρά 7 μειώνει τον φόρτο του οδηγού πίσω από το τιμόνι σε συγκεκριμένες καταστάσεις και ελέγχει για λογαριασμό του την ταχύτητα του αυτοκινήτου, την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και την θέση του στη λωρίδα κυκλοφορίας.

Διαβάστε επίσης: Το ξεχασμένο super SUV της BMW με κινητήρα από McLaren F1 (+video)

Αυτή η νέα επιλογή θα διατίθεται κατόπιν παραγγελίας για τη νέα BMW Σειρά 7 (εκτός των i7 eDrive50 και i7 M70 xDrive) από τον Δεκέμβριο, με εγκατάσταση στα οχήματα από τον επόμενο Μάρτιο.

Σχεδιασμένη να αναλαμβάνει πλήρως τα καθήκοντα οδήγησης με ικανότητα αυτοματοποιημένης οδήγησης Επιπέδου 3, όπως ορίζεται από την Society of Automotive Engineers ( SAE ), η λειτουργία θα προσφέρεται, προς το παρόν, αποκλειστικά στη Γερμανία στην τιμή των 6.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ).

Διαβάστε επίσης: Νέα BMW X2 και επίσημα στην παραγωγή 

Σύμφωνα με τη BMW, h εισαγωγή της αυτοματοποιημένης οδήγησης Επιπέδου 3 στα μοντέλα στης Σειράς 7 θα καταστήσει το BMW Group τον πρώτο κατασκευαστή αυτοκινήτων που θα προσφέρει όχι μόνο μια λειτουργία οδήγησης Επιπέδου 2 στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων του, αλλά και μια λειτουργία Επιπέδου 3, όπου ο οδηγός θα μπορεί να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι και να ταξιδεύει πιο ξεκούραστα. Το BMW Highway Assistant προσφέρει ήδη μια άκρως πρωτοποριακή λειτουργία μερικώς αυτοματοποιημένης οδήγησης SAE Επιπέδου 2 σε όλα τα νέα μοντέλα της Σειράς 5.

Η ειδοποιός διαφορά μεταξύ του Επιπέδου 2 και του Επιπέδου 3 είναι ότι στο Επίπεδο 2 (μερικώς αυτοματοποιημένη οδήγηση) ο οδηγός εξακολουθεί να έχει την ευθύνη ανά πάσα στιγμή. Όποτε χρησιμοποιείται το BMW Highway Assistant, οι οδηγοί πρέπει να παρακολουθούν τι συμβαίνει στο δρόμο και να είναι σε θέση να αναλάβουν ανά πάσα στιγμή ξανά τον έλεγχο. Μία έξυπνη κάμερα παρακολουθεί συνεχώς το επίπεδο προσοχής.

Από την άλλη, το BMW Personal Pilot L 3 που επιτρέπει αυτοματοποιημένη οδήγηση Επιπέδου 3, δίνει στους οδηγούς τη δυνατότητα να επικεντρωθούν σε δευτερεύουσες δραστηριότητες εντός του οχήματος, χωρίς να παρακολουθούν τι συμβαίνει στο δρόμο.

Σε μια BMW Σειρά 7 με ενεργοποιημένο το σύστημα, οι οδηγοί θα μπορούν για παράδειγμα να επεξεργάζονται e-mails ή να μιλάνε στο τηλέφωνο ενώ ταξιδεύουν με ταχύτητα έως και 60 χλμ./ώρα. Μπορούν επίσης να κάνουν χρήση ψηφιακών υπηρεσιών, όπως για ροή βίντεο από διάφορους παρόχους στην κεντρική οθόνη κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής.

Ανάλογα με την περίπτωση, στην οθόνη πίσω από το τιμόνι εμφανίζονται σύμβολα που υποδεικνύουν αν είναι διαθέσιμο το BMW Personal Pilot L 3 που μπορεί να ενεργοποιηθεί και να απενεργοποιηθεί από ένα κουμπί στο τιμόνι.

Όταν χρησιμοποιείται η λειτουργία, ο οδηγός πρέπει να είναι έτοιμος να αναλάβει ξανά τον έλεγχο της οδήγησης ανά πάσα στιγμή – δηλαδή μόλις η κατάσταση στο δρόμο το απαιτεί ή όταν τελειώσει το τμήμα του δρόμου που είναι κατάλληλο για τη χρήση του BMW Personal Pilot L3.

Οπτικά και ηχητικά σήματα ενημερώνουν τον οδηγό ότι πρέπει να αναλάβει ξανά τον έλεγχο. Εάν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί ανάλογα, το όχημα ακινητοποιείται ελεγχόμενα.

Εκτός από τις κάμερες, τα οχήματα που παραγγέλνονται με το BMW Personal Pilot L3 είναι επίσης εξοπλισμένα με αισθητήρες υπερήχων, ραντάρ τελευταίας γενιάς και έναν εξαιρετικά ευαίσθητο 3 D αισθητήρα lidar για την παρακολούθηση της περιοχής γύρω από το όχημα και της κατάστασης στο δρόμο. Έτσι το σύστημα αυτoατοποιημένης οδήγησης των Βαυαρών μπορεί να λειτουργεί αξιόπιστα και στο σκοτάδι.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;