Νέα BMW X2 και επίσημα στην παραγωγή

Νέα BMW X2 έναρξη παραγωγή 2023
Αν και έχουν περάσει μόλις λίγες εβδομάδες από τότε που έκανε το ντεμπούτο της, η παραγωγή της νέας BMW ξεκίνησε επίσημα στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο των Βαυαρών στο Regensburg.

Στο εργοστάσιο του BMW Group στο Regensburg της Βαυαρίας θα κατασκευάζεται η νέα BMW X2 μαζί με άλλα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας, σε μία ενιαία υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής.

Διαβάστε επίσης: Τι σημαίνει η ανακοίνωση του BMW ότι ξεκινά τις direct πωλήσεις;

Στην ίδια γραμμή παραγωγής οι Βαυαροί μπορούν να κατασκευάζουν από οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, μέχρι plug-in υβριδικά αλλά και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδεικνύοντας υψηλά επίπεδα ευελιξίας. Μέχρι και 1.000 αντίτυπα των μοντέλων BMW Σειράς 1, BMW X1 και BMW X2 βγαίνουν αυτή τη στιγμή από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου του Regensburg κάθε εργάσιμη ημέρα, που προορίζονται για πελάτες σε όλο τον κόσμο.

“Με την παραγωγή της BMW X2 και της αμιγώς ηλεκτρικής παραλλαγής της, την BMW iX2, συνεχίζουμε να δίνουμε το ρυθμό, εδώ στο Regensburg, για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης»”, δήλωσε σχετικά ο διευθυντής του εργοστασίου, Armin Ebner και πρόσθεσε:”Το εργοστάσιό μας δουλεύει με τη μεγαλύτερη δυνατή δυναμική. Ο επιπλέον όγκος παραγωγής συνεπάγεται τώρα με την προσθήκη μιας νυχτερινής βάρδιας στο Regensburg, με άμεση ισχύ -έτσι θα λειτουργούν τρεις βάρδιες”.

Διαβάστε επίσης: Η νέα μοτοσικλέτα των Γερμανών με 201 ίππους! (+video)

Μέχρι το τέλος της χρονιάς, ο όμιλος της BMW θα επενδύσει περισσότερα από 350 εκατ. ευρώ στην παραγωγή οχημάτων στο Regensburg, δημιουργώντας μόνιμες θέσεις εργασίας για περίπου 500 νέους εργαζόμενους.

Με το BMW iFACTORY, το BMW Group θέτει επίσης πρότυπα και επαναπροσδιορίζει το μέλλον της παραγωγής αυτοκινήτων στο Regensburg. Για παράδειγμα, πρόκειται για το πρώτο εργοστάσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως που χρησιμοποιεί μια πλήρως ψηφιοποιημένη και αυτοματοποιημένη διαδικασία για την επιθεώρηση, την επεξεργασία και τη σήμανση των βαμμένων επιφανειών των οχημάτων στην στάνταρ παραγωγή, η οποία βασίζεται σε ρομπότ που ελέγχονται από τεχνητή νοημοσύνη (AI). Αυτό αποτελεί ένα ακόμη βήμα εξέλιξης για το ψηφιακό, έξυπνα συνδεδεμένο εργοστάσιο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;