Volvo: Με νέο κέντρο δοκιμών λογισμικού στη Σουηδία

Νέο κέντρο δοκιμών λογισμικού για τη Volvo στη Σουηδία
Τη δημιουργία νέου κέντρου δοκιμών λογισμικού στη Σουηδία ανακοίνωσε η Volvo ως μέρος της στρατηγικής της για εξέλιξη του δικού της software για τα ηλεκτρικά της μοντέλα.

Σε αυτή τη νέα εξηλεκτρισμένη εποχή τα αυτοκίνητα καθορίζονται από το λογισμικό τους (software defined) η Volvo ακολουθεί τις τάσεις επενδύοντας όλο και περισσότερο στην εξέλιξη λογισμικού που ελέγχει όλες τις λειτουργίες των αυτοκινήτων της.

Διαβάστε επίσης: Το νέο Volvo EX30 “πάτησε” Ελλάδα

Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, οι Σουηδοί επενδύουν συνεχώς στην εσωτερική ανάπτυξη λογισμικού και στις δοκιμές του. Αυτός είναι και ο λόγος που προχώρησαν στην ανακοίνωση της δημιουργίας του υπερσύγχρονου κέντρου δοκιμών λογισμικού στο Γκέτεμποργκ, στη Σουηδία, που έχει σαν στόχο να ενισχύει τη δυναμικότητά της εταιρείας στις δοκιμές ενσωματωμένου λογισμικού σε όλα τα επίπεδα.

Το νέο κέντρο δοκιμών λογισμικού έχει έκταση 22.000 τ.μ. και αντιπροσωπεύει μία αρχική επένδυση σχεδόν 26 εκατ. ευρώ, αποτελώντας τη νέα ναυαρχίδα στο δίκτυο των μηχανολογικών κέντρων και των Κόμβων Τεχνολογίας τους ανά τον κόσμο. Η Volvo διαθέτει επίσης κέντρα δοκιμών λογισμικού στο Λουντ, στη Σουηδία, και στη Σαγκάη, στην Κίνα. Ωστόσο, οι νέες εγκαταστάσεις στο Γκέτεμποργκ είναι μακράν οι μεγαλύτερες από πλευράς μεγέθους και δυναμικότητας.

Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το αμιγώς ηλεκτρικό Volvo EX90 των 517 ίππων (+video)

Το Volvo του μέλλοντος είναι αμιγώς ηλεκτρικό, διατίθεται όλο και περισσότερο online και βασίζεται σε εξαιρετικά προηγμένους κεντρικούς υπολογιστές, οι οποίοι τρέχουν λογισμικό που αναπτύχθηκε εσωτερικά και βελτιώνεται συνεχώς με την πάροδο του χρόνου χάρη σε τακτικές ασύρματες (over the air) αναβαθμίσεις λογισμικού.

Αυτό καθιστά την εσωτερική ανάπτυξη λογισμικού και τις σχετικές δοκιμές σημαντικά στοιχεία για την επίτευξη των στρατηγικών φιλοδοξιών των Σουηδών που θα μεταμορφωθεί σε μια εταιρεία αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2030.

“Αυτές οι υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις θα αποτελέσουν τον κόμβο για τις παγκόσμιες δοκιμές λογισμικού και την επικύρωσή τους”, αναφέρει ο Anders Bell, Επικεφαλής Έρευνας και Εξέλιξης (R&D) της Volvo Cars παγκοσμίως και προσθέτει: “Προγραμματιστές από όλα τα μηχανολογικά κέντρα μας ανά τον κόσμο μπορούν εδώ να διεξάγουν απομακρυσμένες δοκιμές λογισμικού, 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες τον χρόνο. Πιστεύω ακράδαντα ότι με αυτό το νέο κέντρο δοκιμών θέτουμε ένα νέο πρότυπο στον κλάδο της αυτοκίνησης.”

Στο νέο κέντρο δοκιμών λογισμικού θα απασχολούνται αρχικά 100 άτομα, που αναμένεται να ανέλθουν σε 300 όταν το κέντρο λειτουργήσει με την πλήρη δυναμικότητά του. Τελικά, οι εγκαταστάσεις αναμένεται να στεγάσουν περίπου 500 πλατφόρμες και ψηφιακά περιβάλλοντα δοκιμών, από 200 που φιλοξενούν αυτή τη στιγμή.

Το κέντρο στο Γκέτεμποργκ θα συνεργάζεται στενά με τα άλλα μηχανολογικά κέντρα της Volvo σε όλο τον κόσμο, που διατηρούν κεντρικό ρόλο στην ανάπτυξη λογισμικού. Τον περασμένο μήνα, εγκαταστάθηκε ένας νέος Κόμβος Τεχνολογίας στη Σιγκαπούρη, ενώ τον Φεβρουάριο ανακοινώθηκαν τα σχέδια της εταιρείας για ακόμη έναν Κόμβο Τεχνολογίας που θα ειδικεύεται σε λογισμικό, στην Κρακοβία της Πολωνίας.

“Οι μηχανικοί λογισμικού μας αυξάνονται και εργάζονται πάνω σε μία πλειάδα συναρπαστικών προκλήσεων”, λέει ο Alwin Bakkenes, Επικεφαλής Εξέλιξης Λογισμικού της Volvo Cars παγκοσμίως κα προσθέτει: “Στόχος είναι να ενισχύσουμε την ταχύτητα με την οποία καινοτομούμε, εξελίσσοντας λογισμικό σε πεδία που είναι σημαντικά για τη Volvo Cars – από τεχνολογία ασφαλείας που βασίζεται στη βαθιά γνώση μας για τις αιτίες των ατυχημάτων, έως αλγόριθμους αντίληψης και υποβοήθησης οδηγού για μελλοντική αυτόνομη οδήγηση.”

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;