Οι Γερμανοί καινοτόμησαν ξανά – Πρώτο crash test μεταξύ ηλεκτρικών (+video)

Δύο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα βάρους 2,2 και 3 τόνων συγκρούστηκαν με 56 χλμ./ώρα το καθένα. Πάμε να δούμε το πρώτο crash test μεταξύ ηλεκτρικών...
crash test

H Mercedes είναι μία εταιρεία με τεράστια ιστορία στον τομέα της ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Εδώ και έξι δεκαετίες “διαλύει” αυτοκίνητα προκειμένου να τα παραδώσει ασφαλέστερα στο αγοραστικό κοινό. Αυτή τη φορά, καινοτομεί ξανά και γίνεται η πρώτη εταιρεία που πραγματοποίησε crash test μεταξύ δύο αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Crash Test Made In Mercedes: Η ιστορία και το μέλλον των δοκιμών πρόσκρουσης

Η πρώτη δοκιμή πρόσκρουσης μεταξύ δύο ηλεκτρικών πραγματοποιήθηκε ανάμεσα σε μία EQA και ένα SUV EQS. Το σενάριο σύγκρουσης αφορούσε σε επικάλυψη αμαξωμάτων κατά 50%, ενώ τα αυτοκίνητα “ταξίδευαν” με 56 χλμ./ώρα το καθένα. Αξιοσημείωτο είναι επίσης να αναφέρουμε πως ο οργανισμός Euro NCAP πραγματοποιεί δοκιμές μετωπικής πρόσκρουσης χρησιμοποιώντας ένα τρόλεϊ 1.400 κιλών. Αντιθέτως, η Mercedes χρησιμοποίησε δύο πολύ πιο βαριά οχήματα, η μάζα των οποία αγγίζει τους 2,2 και 3 τόνους (EQA και SUV EQS αντίστοιχα).

Το αποτέλεσμα
Η ανάλυση των έως και 150 σημείων μέτρησης ανά ανδρείκελο υπέδειξε χαμηλό κίνδυνο σοβαρού έως θανατηφόρου τραυματισμού. Το σύνολο του εξοπλισμού ασφαλείας, όπως οι αερόσακοι και οι εντατήρες ζωνών, λειτούργησαν όπως έπρεπε. Ασφαλώς, σημαντικό είναι να αναφέρουμε και τι συνέβη με τις μπαταρίες. Και στα δύο αυτοκίνητα, οι μπαταρίες υψηλής τάσης παρέμειναν άθικτες. Επίσης, τα συστήματα υψηλής τάσης απενεργοποιήθηκαν και οι πόρτες μπορούσαν να ανοιχτούν κανονικά.

“Το πρόσφατο crash test που περιλαμβάνει δύο πλήρως ηλεκτρικά οχήματα αποδεικνύει ότι όλα τα οχήματά μας έχουν εξίσου υψηλό επίπεδο ασφάλειας, ανεξάρτητα από την τεχνολογία τους”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο Markus Schäfer, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-Benz.

Πριν δείτε το video, αξίζει να αναφέρουμε για την ιστορία πως η πρώτη δοκιμή σύγκρουσης (crash test) στην ιστορία της μάρκας έλαβε χώρα στις 10 Σεπτεμβρίου 1959. Η δοκιμή σύγκρουσης που θα δείτε πραγματοποιήθηκε στο Τεχνολογικό Κέντρο για την Ασφάλεια Οχημάτων του Ομίλου, στο Sindelfingen.

Πηγή: media.mercedes-benz.com

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;