Lancia Stratos: 50 χρόνια από την πρώτη ιστορική της νίκη

Ταξίδι πίσω στις 25 Σεπτεμβρίου του 1973, τότε που ξεκίνησε το αγωνιστικό "κεφάλαιο" της Lancia Stratos, ενός εμβληματικού μοντέλου των ράλι...
Lancia Stratos

Ήταν πριν από ακριβώς 50 χρόνια, στις 25 Σεπτεμβρίου του 1973, όταν η Lancia Stratos πέτυχε την πρώτη της διεθνή νίκη. Ήταν το ξεκίνημα ενός μοναδικού “κεφαλαίου” στην ιστορία ενός από τα πιο επιτυχημένα αγωνιστικά της παγκόσμιας αυτοκίνησης.

Το 1973, η Lancia Stratos συμμετείχε σε πολλούς αγώνες με οδηγό το δίδυμο Munari και Mannucci. Τον Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς, πέτυχε την πρώτη της διεθνή νίκη στο Tour de France Automobile. Από εκεί και έπειτα ξεκίνησε μία ξέφρενη πορεία, η Lancia Stratos έγινε πραγματικός κατακτητής των ράλι, σημειώνοντας τη μία νίκη μετά την άλλη.

 

Μερικές από τις πιο αξιομνημόνευτες διακρίσεις της ήταν οι τρεις συνεχόμενες νίκες στο Ράλι Μόντε Κάρλο και τα τρία Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, από το 1974 έως το 1976. H Lancia Stratos “έγραψε” ιστορία με τα λευκά-πράσινα χρώματα του μεγάλου χορηγού της. Πρόκειται για την αεροπορική εταιρεία Αlitalia.

“Σήμερα γιορτάζουμε 50 χρόνια από την πρώτη νίκη της Lancia Stratos, ενός από τα πιο επιτυχημένα αυτοκίνητα ράλι όλων των εποχών, γνωστό στο κοινό ως « la bête à gagner». Μαζί με το 037 και τη Delta, η Lancia Stratos έχει γίνει θρύλος στον κόσμο των ράλι. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Το Lancia Stratos είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα στην ιστορία της μάρκας. Αυτό το αυτοκίνητο είχε βασικά σχεδιαστικά στοιχεία που μας καθοδήγησαν στο σχεδιασμό των μελλοντικών αυτοκινήτων της Lancia, όπως τους στρογγυλούς πίσω προβολείς και το αεροδυναμικό σχήμα”, δήλωσε ο Luca Napolitano, Διευθύνων Σύμβουλος της Lancia.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;