Η πραγματικά ξεχωριστή Manhart Alpina 2002 Tii των 200 ίππων

Manhart Alpina 2002 Tii 200 ίπποι
Δύο γερμανικοί οίκοι συνεργάζονται πάνω στη βελτίωση της εμβληματικής Alpina 2002 Tii με το αποτέλεσμα να είναι κάτι παραπάνω από σαγηνευτικό για τους φίλους των τεσσάρων τροχών.

Το νέο τμήμα Classi Cars της Manhart επεκτείνει της δραστηριότητες της γερμανικής εταιρείας και στη βελτίωση κλασικών αυτοκινήτων με την BMW Alpina 2002 Tii να είναι η τελευταία μέχρι στιγμής εντυπωσιακή μετατροπή-ανακατασκευή, σε συνεργασία με τον βελτιωτικό οίκο των Βαυαρών.

Διαβάστε επίσης: Επιδόσεις supercar για τη Mercedes-AMG GT 63 4-Door Coupe από τη RENNtech (+video)

Σύμφωνα και με την επίσημη ανακοίνωση της Manhart, η ισχύς του δίλιτρου M10 εν σειρά τετρακύλινδρο κινητήρα έχει αυξηθεί από τους εργοστασιακούς 130 στους 200 ίππους (215 Nm ροπής) με την εισαγωγή και το σώμα ψεκασμού να προέρχονται από την Alpina. ΗManhart να προσθέτει ένα φίλτρο K&N στο φιλτροκούτι των Βαυαρών και να ανακατασκευάζει το μοτέρ, ενώ δικό της είναι και το νέο σύστημα εξαγωγής.

Για την μεγάλη αύξηση της ισχύος που “συνδυάζεται” με βάρος μόλις 1.000 κιλών, η Alpina προχώρησε σε αλλαγές στο σύστημα πέδησης, το οποίο αντικαταστάθηκε με εκείνο που φέρει η 323i (E21), ενώ η ανάρτηση προέρχεται από τη σειρά Raab της KW.

Διαβάστε επίσης: Διακριτικές βελτιώσεις για τη Ferrari 296 GTB από τη Novitec

Για τη βελτίωση της στιβαρότητας του αμαξώματος φροντίζει μια μπάρα θόλων που τοποθετήθηκε από τη γερμανική εταιρεία, ενώ έξτρα πρόσφυση προσφέρουν τα ελαστικά που φέρουν οι ζάντες των 16 ιντσών της Alpina διαστάσεων 215/40 και 225/40 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Τα κλασικά στην όψη γραφικά του αμαξώματος είναι νέα όπως νέες είναι και οι προεκτάσεις των θόλων των τροχών που έγιναν από την Alpina. Οι αλλαγές συνεχίζονται στο εσωτερικό με νέες επενδύσεις για τα καθίσματα, ταιριαστές με χρώματα που έχουν επιλεχθεί για το αμάξωμα.

Τα καθίσματα προέρχονται από την Scheel και έχουν ανακατασκεαστεί από την Manhart, ενώ το “παρών” δίνει και ένα roll bar που αναβαθμίζει ακόμη περισσότερο τη στιβαρότητα του αμαξώματος. Η εικόνα ολοκληρώνεται με τα πατάκια της Alpina που είναι σε συμφωνία με το τριάκτινο τιμόνι και των επιλογέα του κιβωτίου.

Για την ανακατασκευή της 2002 Tii σε αυτό το επίπεδο το ποσό που πρέπει να ξοδέψει κανείς στη Manhart φτάνει κοντά στα 150.000 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;