Χρήσιμα: Δεν “κουμπώνει” η όπισθεν; To κόλπο που λύνει το πρόβλημα (+video)

όπισθεν
Σε όλους μας έχει τύχει να προσπαθούμε να βάλουμε όπισθεν και να βρίσκει αντίσταση ο λεβιές. Πάμε να δούμε το απλό κόλπο που λύνει το πρόβλημα...

Αν οδηγείτε αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο, σίγουρα έχετε διαπιστώσει ότι κάποιες φορές είναι αδύνατο να “κουμπώσει” η όπισθεν, όση δύναμη κι αν ασκήσετε στον επιλογέα. Η λύση ασφαλώς δεν είναι να βάλουμε μεγαλύτερη δύναμη. Πάμε να δούμε τι ακριβώς συμβαίνει εκείνη τη στιγμή και το εύκολο κόλπο που λύνει το πρόβλημα. Και σε αυτή την περίπτωση ισχύει το γνωστό ρητό: “Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο”!

Χρήσιμα: Οδηγείς αυτόματο; Μία συμβουλή για την στάθμευση σε ανηφόρα!

Τι συμβαίνει όταν δεν “κουμπώνει” η όπισθεν;
Φανταστείτε, με έναν αρκετά απλοϊκό τρόπο, ότι εκείνη τη στιγμή οι οδοντώσεις δύο ακίνητων γραναζιών καλούνται να ενωθούν. Η όπισθεν όμως δεν “κουμπώνει” γιατί το δόντι του ενός γραναζιού χτυπά επάνω στο άλλο, αντί να εφάπτεται δίπλα του. Έτσι, όση πίεση και να εφαρμόσουμε, είναι αδύνατο να εμπλακούν τα δύο γρανάζια.

Η απλή κίνηση που λύνει το πρόβλημα
Προκειμένου να γίνει η εμπλοκή της όπισθεν, λοιπόν, πρέπει να κουνηθεί έστω και ελάχιστα ένα εκ των δύο γραναζιών. Αυτό μπορεί να γίνει με δύο τρόπους! Ο πιο εύκολος είναι να αφήσουμε τον συμπλέκτη και να τον ξανά πατήσουμε. Έτσι, το γρανάζι της όπισθεν θα έχει μείνει σταθερό, αλλά η θέση του άλλου θα έχει αλλάξει, επιτρέποντας την σύνδεσή τους. Αν η τύχη δεν είναι με το μέρος μας, ίσως να χρειαστεί να επαναλάβουμε δεύτερη και τρίτη φορά την διαδικασία.

Άλλος ένας τρόπος είναι να κουνηθεί έστω και ελάχιστα το γρανάζι της όπισθεν. Αυτό μπορεί να γίνει πχ. σε μία ανηφόρα, αν αφήσουμε το αυτοκίνητο να κινηθεί ελάχιστα πίσω. Κατευθείαν θα δείτε ότι χωρίς να αυξήσετε την δύναμη που ασκείτε στον λεβιέ ταχυτήτων, αυτός θα κουνηθεί και θα “κουμπώσει” η όπισθεν.

Ακολουθεί ένα πολύ παραστατικό video, το οποίο θα σας βοηθήσει να καταλάβετε ακριβώς τι πρέπει να κάνετε όταν δεν “κουμπώνει” η όπισθεν. Ένας τελευταίος, επίσης αποτελεσματικός τρόπος, είναι να επιλέξετε 2η ή 4η σχέση και αμέσως μετά να προσπαθήσετε ξανά να βάλετε όπισθεν.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;