Αποκάλυψη για τη νέα sport Aprilia RS 457

Νέα Aprilia RS 457 2023
Η Aprilia προχώρησε στην αποκάλυψη της νέας δικύλινδρης μοτοσικλέτας RS 457 ενισχύοντας τη γκάμα των sport προτάσεών της στο κάτω άκρο της κατηγορίας.

Μια sport μοτοσικλέτα για τη νέα γενιά αναβατών, αλλά και για εκείνους που αισθάνονται νέοι στην καρδιά, παρουσίασε η Aprilia με το ντεμπούτο της RS 457 να φέρνει την αγωνιστική εμπειρία της ιταλικής εταιρείας στους αναβάτες διπλώματος κατηγορίας A2.

Διαβάστε επίσης: Νέες εκδόσεις Speed White για τις Aprilia RSV4 Factory και Tuono V4 Factory

Η νέα Aprilia RS 457 κινείται στα όρια της συγκεκριμένης κατηγορίας διπλώματος με την απόδοση του εν σειρά δικύλινδρου κινητήρα της να φτάνει στους 47 ίππους και το βάρος να φτάνει στα 159 κιλά χωρίς υγρά και τα 175 πλήρης υγρών.

Η σχεδίαση της μοτοσικλέτας αποτελεί εξέλιξη των μεγαλύτερων RS μοντέλων της εταιρείας από το Noale, των RS 660 και RSV4 με την οικογενειακή ταυτότητα να εντοπίζεται στη σχεδίαση του φέρινγκ και των full LED προβολέων, αλλά και σε επίπεδο τεχνολογίας.

Διαβάστε επίσης – Piaggio: Όφελος 250 ευρώ για όλη τη σειρά Medley

Η RS 457 φέρει ride-by-wire γκάζι, τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας για τον κινητήρα και τα ηλεκτρονικά της συστήματα, όπως και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης για τον πίσω τροχό, ενώ το ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί στο πίσω άκρο.

Η νέα μοτοσικλέτα της Aprilia ξεχωρίζει για τις σπορ καταβολές της με το πλαίσιο των δύο δοκών να είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και να χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του, ενώ από ατσάλι είναι κατασκευασμένο το ψαλίδι. Το ανεστραμμένο πιρούνι έχει διάμετρο καλαμιών στα 41 χλστ., ενώ τόσο αυτό όσο και το αμορτισέρ φέρουν ρύθμιση για την προφόρτιση των ελατηρίων τους.

Για την επιβράδυνση της ελαφριάς σπορ μοτοσικλέτας φροντίζει έναν δίσκος διαμέτρου 320 χλστ. που συνεργάζεται με ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων στον εμπρός τροχό και ο αναβάτης λαμβάνει πληροφορίας από έναν TFT πίνακα με τη διαγώνιό του να φτάνει στις πέντε ίντσες. Τέλος η θέση οδήγησης είναι σπορ, ωστόσο για την άνεση του Α2 αναβάτη στην καθημερινότητα φροντίζει το ψηλά τοποθετημένο τιμόνι.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;