Πιο κοντά στην παραγωγή ο κινητήρας υδρογόνου με αντίθετα έμβολα

αντίθετα έμβολα
Η ιδιαίτερη ιδέα του κινητήρα με αντίθετα έμβολα μας είναι γνωστή εδώ και χρόνια. To υδρογόνο τον ξανά φέρνει στο προσκήνιο...

Η ριζοσπαστική ιδέα του κινητήρα με τα αντίθετα κινούμενα έμβολα δεν είναι νέα, φαίνεται όμως ότι τα συνθετικά καύσιμα είναι σε θέση να τον φέρουν πιο κοντά στην παραγωγή. Η εταιρεία που έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξή του, γνωστοποίησε ότι κατάφερε να τον βελτιώσει ακόμα περισσότερο και βλέπει αισιόδοξα ένα μελλοντικό πέρασμα στην παραγωγή.

Πίσω από το εγχείρημα βρίσκεται η εταιρεία “Achates Power” και έχει αναπτύξει μία νέα έκδοση του κινητήρα που τροφοδοτείται πλέον με υδρογόνο. H εταιρεία αναφέρει πως το εν λόγω μοτέρ, στην δεύτερη γενιά του βελτίωσε την κατανάλωση καυσίμου κατά 20%. Βέβαια, το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι η μείωση κατά 60% του βάρους. Η δε ροπή, θυμίζει περισσότερο diesel κινητήρα.

Πώς λειτουργούν οι κινητήρες με αντίθετα έμβολα (opposed-pistons engine);
Οι εν λόγω κινητήρες δεν εφευρέθηκαν τώρα. Στο παρελθόν, έχουν περάσει στην παραγωγή τέτοιου είδους μοτέρ. Ουσιαστικά, έχουν πάντα διπλάσια πιστόνια απ’ ότι κυλίνδρου. Για παράδειγμα ένα τέτοιου είδους μοτέρ μπορεί να είναι τρικύλινδρο με έξι έμβολα. Τα πιστόνια κινούνται ανά ζεύγος αντίθετα μέσα στον ίδιο κύλινδρο, ακριβώς όπως θα δείτε στο video που ακολουθεί. Η ομάδα “Hydrogen Opposed-Piston Engine” αναφέρει ότι η απουσία κυλινδροκεφαλών και εκκεντροφόρων καθιστά πολύ πιο οικονομικούς αυτούς τους κινητήρες, ενώ σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των παλινδρομικών είναι το γεγονός ότι
μετατρέπουν περισσότερη από την ενέργεια του καυσίμου σε μηχανική ισχύ, μειώνοντας την ενέργεια που αποβάλλεται ως θερμότητα στο περιβάλλον.

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;