Ώρα ανανέωσης για τα Skoda Scala και Kamiq (+videos)

Αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση, αλλά και τον εξοπλισμό δύο επιτυχημένων μοντέλων των Τσέχων. Αυτά είναι τα ανανεωμένα Skoda Scala και Kamiq...
Skoda Scala

Στην ανανέωση δύο σημαντικών μοντέλων της γκάμας της προχώρησε η τσεχική εταιρεία. Πρόκειται για τα Skoda Scala και Kamiq, δύο μοντέλα που διαγράφουν εξαιρετική εμπορική πορεία στην αγορά της Ευρώπης. Πάμε να δούμε τις σημαντικότερες διαφοροποιήσεις τους συγκριτικά με τα απερχόμενα μοντέλα.

“Φρέσκιες” πινελιές εξωτερικά
Ξεκινάμε από το Skoda Scala, με το hatchback της εταιρείας να φέρει ανασχεδιασμένη μάσκα και νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω. Διαφοροποιήσεις βλέπουμε και στην σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων, με τα εμπρός να είναι σαφώς πιο λεπτά και να
διατίθενται για πρώτη φορά με τεχνολογία TOP LED Matrix. Ανανέωση έχουμε και στη γκάμα ζαντών αλουμινίου, με νέα σχέδια και μεγέθη από 16 έως 18 ίντσες. Παρόμοιες αλλαγές βλέπουμε και στο Kamiq, το οποίο επίσης φέρει λεπτότερα φωτιστικά σώματα και ανανεωμένους προφυλακτήρες.

Εσωτερικό: Άκρως ψηφιακό…
Περνάμε στο εσωτερικό των δύο μοντέλων, με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον να στρέφεται στην οθόνη πίσω από το τιμόνι η οποία είναι 8 ιντσών στον στάνταρ εξοπλισμό (10,25″ προαιρετικά). Στην κεντρική κονσόλα συναντάμε οθόνη αφής 8,25 ιντσών, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει μεγαλύτερη οθόνη 9,2 ιντσών. Εννοείται ότι από την καμπίνα των δύο μοντέλων δεν απουσιάζουν οι λεγόμενες “Simply Clever” εφαρμογές πρακτικότητας, όπως για παράδειγμα η θήκη για ομπρέλα και η ξύστρα πάγου.

Κινητήρες: Με έως 150 ίππους
Στον τομέα της γκάμας κινητήρων δεν υπάρχει κάποια διαφοροποίηση, με τα δύο μοντέλα να μοιράζονται τα ίδια σύνολα. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο τρικύλινδρος χιλιάρης κινητήρας με ισχύ 95 ή 110 ίππων, ενώ υπάρχει και ο ισχυρότερος 1,5 TSI με τους 150 ίππους. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν είτε χειροκίνητο σασμάν έξι σχέσεων, είτε αυτόματο DSG με 7 σχέσεις.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;