Porsche 911 Carrera S Cabriolet: Δοκιμάζουμε τη νέα γενιά του θρυλικού μοντέλου!

H Porsche παρουσίασε τη νέα 911 Cabriolet με την κωδική ονομασία 992 και φυσικά το traction.gr ήταν εκεί για να γνωρίσει την επόμενη γενιά του διαχρονικότερου, σπορ μοντέλου στην ιστορία της αυτοκίνησης.

Για 2η φορά, σε σύντομο χρονικό διάστημα, η Porsche επιλέγει τη χώρα μας για να πραγματοποιήσει την παγκόσμια δημοσιογραφική παρουσίαση της νέας 911 Cabriolet. Είχε προηγηθεί πριν από περίπου 2 χρόνια η παρουσίαση της νέας Cayenne στην Κρήτη. Ο ανοιξιάτικος καιρός σε συνδυασμό με την λιγοστή κίνηση που συναντά κανείς αυτή την εποχή στις νοτιοανατολικές ακτές της Αττικής αποτέλεσαν το ιδανικό σκηνικό για να γνωρίσουμε τη νέα 911 Carrera S Cabrio. Εντυπωσιακή σε εμφάνιση, καθώς είναι φαρδύτερη σε σχέση με την προκάτοχό της, κλέβει τις εντυπώσεις από τη πρώτη στιγμή που την αντικρίζεις. Οι σχεδιαστικές αλλαγές διατηρούν αναλλοίωτα τα βασικά της στοιχεία χαρίζοντας ταυτόχρονα πιο μοντέρνα εμφάνιση που συνδυάζεται αρμονικά με τον κλασσικό χαρακτήρα της 911. Tα πίσω φωτιστικά σώματα ενώνονται με μια λεπτή, ενιαία γραμμή με το αποτέλεσμα να είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά, ιδιαίτερα τις βραδινές ώρες. Όμως αυτό που περιμένεις από ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι η στιγμή που θα καθίσεις αναπαυτικά στο bucket και θα γυρίσεις την μίζα με το αριστερό σου χέρι, όπως σε όλες τις Porsche! Από τα πρώτα χιλιόμετρα αντιλαμβάνεσαι το μέγεθος της εξέλιξης του νέου μοντέλου σε όλα τα σημεία και ιδιαίτερα στα ηλεκτρονικά συστήματα, που πλέον είναι λιγότερο ευαίσθητα στην ενεργοποίηση τους εκμεταλλευόμενα ακόμα καλύτερα τα όρια της πρόσφυσης. Η δύναμη από τον κινητήρα είναι γραμμικά διαθέσιμη σε όλο το εύρος των στροφών και η αίσθηση από τους 450 ίππους θυμίζει 911 turbo από το πρόσφατο παρελθόν.

992 Carrera S, όπως 997 Τurbo

Ήταν Ιούλιος του 2007, όταν βρέθηκα στη Φραγκφούρτη γα την παρουσίαση της νέας τότε 911 Turbo Cabrio που απέδιδε 480 ίππους. Δεν μπορούσα με τίποτα να φανταστώ πως περίπου δέκα χρόνια μετά η «απλή» Carrera S θα σου έδινε την ίδια αίσθηση και παραπλήσιες επιδόσεις με την θηριώδη turbo. Ακούγοντας μάλιστα το σφύριγμα από τα διπλά turbo και τα χαρακτηριστικά «σκασίματα» ένιωσα στιγμιαία πως βρισκόμουν ξανά στη Φραγκφούρτη του 2007. Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως συμπεριφέρεται πολύ καλύτερα σε όλα τα επίπεδα. Ακριβέστερη πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης, βελτιωμένη ρύθμιση των αναρτήσεων και περισσότερη ακαμψία με στιβαρότερη αίσθηση γεφυρώνουν τις δυο διαφορετικές εκδόσεις με διαφορά μιας δεκαετίας. Οι επιδόσεις μοναδικές από τον biturbo κινητήρα των 3,0 λίτρων που αποδίδει 450 ίππους και ροπή 530 Νm, η οποία μάλιστα είναι διαθέσιμη γραμμικά από τις 2.000 σ.α.λ. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα, τα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε 12,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 306 χλμ./ώρα. H μετάδοση περνά μέσα από το αυτόματο κιβώτιο, διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων, με δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών από τα puddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Τεχνολογικά προηγμένη με αναλλοίωτο χαρακτήρα

Πληθώρα νέων συστημάτων ασφαλείας και τεχνολογιών έχει προστεθεί στη νέα Porsche 911. Στο εσωτερικό ξεχωρίζει το νέο σύστημα infotainment με οθόνη αφής 10,9 ιντσών που ενσωματώνει και το σύστημα πλοήγησης. To στερεοφωνικό σύστημα της Burmester με τα 13 ηχεία έχει σχεδιαστεί ειδικά για την 911 προσφέροντας μοναδικό ήχο που παραπέμπει σε studio ηχογράφησης. Στον πίνακα οργάνων ξεχωρίζει το αναλογικό στροφόμετρο στο κέντρο ενώ δεξιά και αριστερά έχουν τοποθετηθεί δύο οθόνες 7 ιντσών οι οποίες προβάλλουν πολλές και διαφορετικές χρήσιμες πληροφορίες για τον οδηγό. Ένας περιστροφικός διακόπτης που βρίσκεται στο τιμόνι επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει τα διαφορετικά προφίλ οδήγησης. Στα ήδη 4 γνωστά (Normal, Sport, Sport+ και Individual) ήρθε να προστεθεί η ρύθμιση Wet η οποία προσφέρει ακόμα καλύτερη διαχείριση της πρόσφυσης σε επιφάνειες με μειωμένο… traction. H επανασχεδιασμένη, υφασμάτινη οροφή ανοίγει σε μόλις 12 δευτερόλεπτα και η λειτουργία είναι διαθέσιμη με ταχύτητες έως 50 χλμ.

Ο ανεμοθραύστης ανοίγει ηλεκτρικά σε μόλις 2 δευτερόλεπτα μειώνοντας σημαντικά τους αεροδυναμικούς θορύβους στο εσωτερικό της καμπίνας. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με μια πλειάδα συστημάτων ασφαλείας συνθέτουν το τεχνολογικό παζλ της νέας Porsche 911 Carrera S που καταφέρνει να διατηρεί αναλλοίωτο τον οδηγοκεντρικό της χαρακτήρα ακροβατώντας με απόλυτη επιτυχία ανάμεσα στις απαιτήσεις του σήμερα και τον συναισθηματισμό του χθες!

Δείτε το video

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;