Όταν οι Ιάπωνες κατασκεύασαν cabrio έκδοση του Mazda RX-8

Mazda RX-8
Ιδανικό για καλοκαιρινές εξορμήσεις... όταν η τιμή της βενζίνης βρισκόταν κάτω από το 1,00 ευρώ/λίτρο. Το Mazda RX-8 που δεν είδε πέρασε ποτέ στην παραγωγή!

Συμπληρώθηκαν αισίως 20 χρόνια από την παρουσίαση του Mazda RX-8, ενός αυτοκινήτου που αγαπήθηκε πολύ στην χώρα μας και όχι μόνο. Αυτό που λίγοι γνωρίζουν, όμως, είναι το γεγονός ότι η ιαπωνική εταιρεία είχε δημιουργήσει και cabrio έκδοση, η οποία ωστόσο ποτέ δεν “είδε” το πράσινο φως για να περάσει σε μαζική παραγωγή.

Στα πλαίσια του εορτασμού αυτής της επετείου, η ιαπωνική εταιρεία δίνει την ευκαιρία στο κοινό να γνωρίσει από κοντά την συγκεκριμένη έκδοση. Το πρωτότυπο εκτίθεται αυτή τη στιγμή στο μουσείο “Mazda Brand Space Osaka”, μαζί με άλλα εκθέματα και όπως ήταν λογικό τραβά όλα τα βλέμματα.


Σε αντίθεση με το Mazda RX-8 παραγωγής, βλέπουμε ότι δεν υπάρχουν οι πίσω πόρτες, ενώ στο επάνω τμήμα έχει τοποθετηθεί ένα roll bar, ακριβώς πάνω από τα καθίσματα. Κατά τα άλλα, στην καμπίνα, αλλά και γενικότερα στην σχεδίαση του αυτοκινήτου δεν υπάρχουν άλλες, αξιοσημείωτες αλλαγές.

Πληροφορίες σχετικά με τον κινητήρα δεν υπάρχουν, αξίζει όμως να υπενθυμίσουμε ότι στην χώρα μας ο wankel είχε έρθει σε δύο εκδόσεις. Στην βασική η ισχύς άγγιζε τους 192 ίππους, ενώ στην κορυφαία (Cosmo) τους 231. Επίσης, μπορεί να βλέπετε αυτόματο κιβώτιο, αλλά στην Ελλάδα το είδαμε αποκλειστικά με δύο επιλογές, χειροκίνητο 5 σχέσεων στην βασική και χειροκίνητο 6 σχέσεων στην ισχυρότερη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;