Ελλάδα: Παράταση στην απαγόρευση οχημάτων βενζίνης-diesel μέχρι…

παλιά αυτοκίνητα
Μέχρι εχθές ξέραμε πως από το 2030 και μετά θα απαγορευόταν να πουληθεί αυτοκίνητο με βενζίνη, diesel ή άλλο υγρό καύσιμο στην Ελλάδα... Η παράταση όμως είναι γεγονός

H Ελλάδα, όπως και οι υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης, έχει θεσπίσει μια ημερομηνία στην οποία θα πρέπει να σταματήσει η πώληση αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτό γίνεται κυρίως για να προσαρμοστεί η εκάστοτε εγχώρια αγορά, στα νέα δεδομένα και όλοι να γνωρίζουν πότε θα μπει το… στοπ. (όπως έγινε κάποτε με τα καταλυτικά αυτοκίνητα αν θυμόσαστε). Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως θα πάψουν να κυκλοφορούν αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Όχι. Όποιος θέλει θα μπορεί να κρατήσει το αυτοκίνητό το με θερμικό μοτέρ ή και να το πουλήσει ως μεταχειρισμένο. Όμως δεν θα επιτρέπεται η πώληση καινούργιου αυτοκινήτου. Εξάλλου, όπως το πάνε και οι εταιρείες, από αυτά που βλέπουμε δύσκολο να παράγονται τότε αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς ήδη αρκετές έχουν ανακοινώσει πως παύουν την εξέλιξη θερμικών μοτέρ ή και ακόμη πως από τώρα η γκάμα τους είναι αμιγώς ηλεκτρική.

Επιστρέφοντας τώρα στην χώρα μας, η καταληκτική ημερομηνία στην Ελλάδα είχε οριστεί η 1η Ιανουαρίου του 2030. Βέβαια ο νόμος είχε… ψηλά γραμματάκια που μιλούσαν για παράταση σε αυτή την ημερομηνία κατά 5 χρόνια. Και τελικά έτσι και έγινε. Αυτό σημαίνει ότι η νέα ημερομηνία στην οποία δεν θα μπορεί να πωληθεί ένα καινούργιο θερμικό αυτοκίνητο είναι η 1η Ιανουαρίου του 2035. Κάτι προφανές θα έλεγα εγώ καθώς ήδη η Ε.Ε. αποφάσισε να θέσει το όριο στο 2035.

Αν θέλετε την γνώμη μου… περισσότερο τυπικό είναι το θέμα παρά ουσιαστικό. Και αυτό γιατί με τους ρυθμούς που η αυτοκίνηση εξηλεκτρίζεται, θεωρώ δύσκολο το 2034 να μπορεί να βρει κάποιος καινούργιο μοντέλο με θερμικό μοτέρ σε κάποια έκθεση αυτοκινήτων…

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;