Nissan: Βραβείο στη Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Βραβείο Nissan Europe Νικ. Ι. Θεοχαράκης 2023
Στη βράβευση της ελληνικής αντιπροσωπείας Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. με το βραβείο “Best Customer Experience” προχώρησε η Nissan Ευρώπης.

Με την κατάκτηση του βραβείου “Best Customer Experience” της Nissan Europe, για το 2022, η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της για παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών προς στους πελάτες της.

Διαβάστε επίσης – Nissan: Ξενάγηση στα “σωθικά” του twin turbo V6 κινητήρα (+video)

Για λογαριασμό της ελληνικής αντιπροσωπείας το βραβείο παρέλαβε ο Τάκης Θεοχαράκης, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., στο πλαίσιο του πρόσφατου ετήσιου συνεδρίου ανεξάρτητων αντιπροσώπων της Nissan Europe.

Βραβείο Nissan Europe Νικ. Ι. Θεοχαράκης 2023

Σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία αυτή η διάκριση είναι το αποτέλεσμα μιας συστηματικής και ομαδικής δουλειάς των τελευταίων ετών, με κύριο γνώμονα το “χτίσιμο” μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη.

Διαβάστε επίσης: Το νέο Nissan Townstar Combi στην Ελλάδα. Δείτε τις τιμές του

Εφαρμόζοντας σύγχρονες διαδικασίες και μεθόδους στην εξυπηρέτηση των πελατών της, τόσο πριν όσο και μετά από την πώληση, η Nissan Νικ. – Θεοχαράκης Α.Ε. έχει υιοθετήσει μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες, με έμφαση στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και τον υψηλό βαθμό ικανοποίησης των πελατών της.
Ενδεικτικά, σε αυτές τις υπηρεσίες περιλαμβάνονται οι εξής:

-On-Line ραντεβού για το service αυτοκινήτου Nissan
-E-shop ανταλλακτικών & αξεσουάρ Nissan
-On-Line προσφορά για καινούργιο Nissan
-Συμβουλευτικός οδηγός αγοράς αυτοκινήτου

O όμιλος Θεοχαράκη ιδρύθηκε το 1924 και μετράει σχεδόν έναν αιώνα δυναμικής παρουσίας στα αυτοκινητικά δρώμενα της χώρας. Η Nissan ήταν και είναι η “ναυαρχίδα” του ομίλου από το 1961, ενώ η Ελλάδα ήταν και η πρώτη χώρα στην Ευρώπη όπου ξεκίνησαν να διατίθενται τα μοντέλα της Nissan.

Από τότε, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε έχει συνδέσει το όνομά της τόσο με τη Nissan, όσο και με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στον πελάτη, “χτίζοντας” διαρκώς την σχέση και την εμπιστοσύνη μαζί του.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;