BMW: Κλίβανοι με ρεύμα αντί φυσικού αερίου για παραγωγή εξαρτημάτων

κλίβανοι με ρεύμα σε εργοστάσιο της BMW 2023
Περαιτέρω μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος στην παραγωγή πέτυχε η BMW χάρη στο νέου τύπου κλίβανο που χρησιμοποιεί στο εργοστάσιο 02.10 στο Dingolfing.

Ειδικότερα, για πρώτη φορά, η παραγωγή πλαισίων και εξαρτημάτων για συστήματα μετάδοσης κίνησης στο εργοστάσιο 02.10 του BMW Group στο Dingolfing της Γερμανίας λειτουργεί με ηλεκτρικά θερμαινόμενο δακτυλιοειδή κλίβανο χάρη στην καινοτόμο τεχνολογία “power-to-heat” που πήρε σάρκα και οστά ύστερα από επένδυση περίπου 7 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε επίσης – Concept Touring Coupe: Πώς σας φαίνεται το νέο shooting brake της BMW;

Το εργοστάσιο 02.10 στο Dingolfing παράγει εξαρτήματα πλαισίων και συστημάτων μετάδοσης κίνησης για οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce. Για να γίνουν πιο ανθεκτικά, τα εξαρτήματα σκληραίνονται σε ειδικούς κλιβάνους. Καθώς η ηλεκτρική κινητικότητα κερδίζει έδαφος, κατασκευάζονται όλο και περισσότερα εξαρτήματα, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών μονάδων κίνησης. Τα υπάρχοντα συστήματα φτάνουν σταδιακά στα όρια της παραγωγικής τους ικανότητας, οπότε χρειάστηκε ένας νέος δακτυλιοειδής κλίβανος με πρέσα σκλήρυνσης εξαρτημάτων.

Το καινοτόμο σύστημα που χρησιμοποιείται για τη σκλήρυνση των γραναζιών για ηλεκτρικά κιβώτια ταχυτήτων, έχει παραγωγική ικανότητα περίπου 960.000 γραναζιών ετησίως.

Διαβάστε επίσης: Η BMW αποκαλύπτει τη νέα R 18 Roctane

Σε αντίθεση με τους δύο υπάρχοντες κλιβάνους, οι οποίοι τροφοδοτούνται με φυσικό αέριο αυτή η νέα λύση κάνει χρήση ηλεκτρικής ενέργειας για πρώτη φορά. Αντί να χρησιμοποιεί 33 φλόγες αερίου σε σωλήνες με κεραμικό περίβλημα, όπως το παλαιότερο μοντέλο, ο νέος κλίβανος χρησιμοποιεί τον ίδιο αριθμό ηλεκτρικών θερμαντικών στοιχείων για να αναπτύξουν θερμοκρασία έως και 900 βαθμούς Κελσίου.

Σε σύγκριση με τον αντίστοιχο συμβατικό κλίβανο φυσικού αερίου, ο νέος ηλεκτρικός κλίβανος εξοικονομεί σήμερα περίπου 300 τόνους CO2 ετησίως. Επίσης ο νέος κλίβανος με τεχνολογία power-to-heat όχι μόνο μειώνει την κατανάλωση φυσικού αερίου στο εργοστάσιο του Dingolfing, αλλά υποστηρίζει επίσης την ενσωμάτωση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας. Πρόκειται για ένα ακόμη στοιχείο της μετατροπής του εργοστασίου Dingolfing του BMW Group σε βιώσιμο BMW iFactory.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;