Εκεί που η Skoda “σηκώνει” το βάρος των μπαταριών του VW Group

Περισσότερες από 1.500 μπαταρίες ημερησίως κατασκευάζει η Skoda για τις ανάγκες όλου του ομίλου. Πλέον έφτασε στον αριθμό ορόσημο των 500.000!
Skoda Plug-In

Η συνεργασία μεταξύ εταιρειών ίδιου ομίλου δεν είναι κάτι κρυφό. Έτσι, η Skoda έχει αναλάβει το μεγάλο “βάρος” της κατασκευής μπαταριών για μοντέλα άλλων εταιρειών του ομίλου. Μάλιστα, πρόσφατα έφτασε στον απίστευτο αριθμό του μισού εκατομμυρίου μπαταριών.

Η εν λόγω διαδικασία πραγματοποιείται στο κεντρικό εργοστάσιο Mladá Boleslav. Εκεί, δημιουργούνται με ταχύτατο ρυθμό μπαταρίες που θα τοποθετηθούν αργότερα σε Plug-In υβριδικά μοντέλα των Skoda, Volkswagen, Audi και Seat. Μάλιστα, σύντομα θα γίνει ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη της συγκεκριμένης γραμμής παραγωγής, προκειμένου να βγει εις πέρας η αποστολή. Γι’ αυτόν τον λόγο, η εταιρεία έχει μετεκπαιδεύσει περισσότερους από 23.000 υπαλλήλους της, ώστε σύντομα να μεταπηδήσουν στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

“Ο αριθμός ορόσημο των 500.000 μπαταριών για τα plug-in υβριδικά οχήματα μαρτυρά την εμπιστοσύνη του Ομίλου Volkswagen στην εξαιρετικά εξειδικευμένη ομάδα μας”, αναφέρει χαρακτηριστικά ο Michael Oeljeklaus, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Skoda Auto για την παραγωγή μπαταριών για plug-in υβριδικά μοντέλα που παράγονται από τον Σεπτέμβριο του 2019.

Οι εντυπωσιακοί αριθμοί της παραγωγής:
-Κάθε βάρδια αποτελείται από περίπου 50 εργαζόμενους που εργάζονται σε μια έκταση περίπου 2.000 τ.μ.
-Συνολικά 13 πλήρως αυτοματοποιημένα ρομπότ χειρίζονται τα ιδιαίτερα βαριά εξαρτήματα. –Κάθε 86 δευτερόλεπτα, ολοκληρώνεται μια μπαταρία για μοντέλα με plug-in υβριδικό σύστημα.
-Όταν εκφορτώνεται από τη γραμμή παραγωγής, η μπαταρία ζυγίζει περίπου 130 κιλά.

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;